FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Uitblijven van verhalen

Familie, vrienden en belangstellenden die ons fietsavontuur via de Reis Mee site volgen, zullen gemerkt hebben dat wij nu niet dagelijks meer een verhaal plaatsen. In het gebied waar we nu doorheen fietsen is slechts beperkte internetverbinding mogelijk. We zitten in de Westelijke Sahara en alles gaat goed.
Van jullie reacties op onze verhalen genieten we erg en deze zijn voor ons een grote steun. We hopen dat jullie deze blijven plaatsen. We zullen ze alleen niet meer iedere dag kunnen lezen.
Bedankt voor jullie begrip.

Hartelijke groet van de Afrika-fietsers

aaltje emmens

Dag allemaal,

Volg jullie berichten met enige regelmaat, fijn om zo op de hoogte te worden gehouden van jullie belevenissen.
Het verhaal over az van john vond ik erg leuk., zo ver weg en ook zo dichtbij.
Onlangs ben ik nog naar een wedstrijd jong az-vitesse op de puikman geweest. 11-0 . Boeiend om te zien.
Fijn dat martha en Bart weer terug zijn.
Hun woorden tijdens de avondwake maakten veel indruk.
Bijzonder vond ik ook de ontmoeting met alle vrienden bij trudy thuis op die zondagmiddag vlak na het ongeluk. Heel veel warmte en vriendschap naar elkaar gevoeld.
Bijzonder was ook in de hal bij co thuis alle etappe prints te zien. Voor z,n vrouw zal het verdriet nooit overgaan, maar jullie steun en kracht zal haar zeker goed doen.
Goede reis verder!!
hartelijke groet, aaltje emmens

een lezer

Iedere dag kijk ik of er nog nieuws is en miste dit de afgelopen dagen.
Maar zoals wij altijd zeggen: geen bericht ,is goed bericht!
Veel succes verder en doe voorzichtig.

Christine

Trudi,
Jammer dat we je gemist hebben maar erg blij te horen dat je opgeknapt bent en je klonk erg vrolijk, heerlijk! Ondanks dat we wisten dat we niet meer dagelijks een verslag ontvangen blijf je toch stiekem hopen dat er nu wel internetverbinding is. Hè, heerlijk weer iets van jullie te lezen, hoe kort het ook is maar vooral dat alles goed gaat. Hannie is in San Juan en ongetwijfeld stuurt ze bij deze haar hartelijke groeten voor jullie allen. Veel succes en tot een andere keer. Groet, Christine

Fam Bleij

Hallo fietsers.
Fijn om te horen dat het goed jullie daar in de sahara.
We houden iedere dag de site in de gaten om te kijken of er al weer wat nieuws is.
Wij wensen jullie heel veel succes daar in de sahara
En natuurlijk ook de rest van deze prachtige reis

Dagmar, Walter en Cjristopher

Ton Stuifbergen

Beste fietsers,

Ik vond het al een prestatie dat jullie de zon in Marokko zo trotseerden. Las iets over vliegende tapuiten. Had daar nooit van gehoord en dacht echt aan vliegende tapijten. Gelukkig dat Cocky meer kennis van het dierenrijk heeft. Veel succes in jullie 5e land en vooral sterkte!! Want of ze het nu Spaanse of Westelijke Sahara noemen, het blijft Sahara en het enige wat ik er van van weet; het is er heel erg heet.
Hartelijke groet,
Ton

Sjaak Grippeling

Lieve fietsers en begeleiding

Wat gaan jullie goed. Wij zijn trots op jullie.

Wij zijn even naar de Bakkummer kermis geweest
Het was vreemd voor ons zonder Co en Marian.

Maar heel veel lieve mensen gesproken
deed ons goed.

Zelf even met Johan zijn dochter gepraat.
Leuke meid Johan.

Dikke knuffel voor iedereen.

Sjaak en Tiny.

Remco

Trudi

goed om te lezen dat het goed gaat met jullie. Is spannend hoe het nu verder gaat maar een hele prestatie is het zeker van jullie hele groep.
groetjes Remco

Marian Groenendaal

Lieve allemaal

Geweldig dat een aantal van jullie weer hersteld zijn van al die darmellende.
Afgelopen vrijdag met 13 personen (vrienden van Louis en Ria waren mee) een lekkere tocht gemaakt naar Roelofsarendsveen en weer verwend door Ria haar zus. S'Avonds weer een gezellige meating gehad bij Willemien en weer bijgepraat door Wiljo.
Vandaag was het echt een prachtige zonnige herfstdag en we hebben nog 1x rondje Co gedaan. Ja....het schiet nu voor ons lekker op en we hebben de kriebels en heel veel zin om jullie weer te zien!!!!!
Geniet van alles en tot gauw, liefs Marian

Marian Groenendaal

Ik dacht ik schrijf nog even op de persoonlijke reisblogs maar.......dom/dom.
Jose: groet van Jan is overgekomen.
Herman: je vrouw gaat ook een prachtige reis maken!!!!
Rolf en Alice: We komen eraan!!! xx Marian

jannie admiraal

geweldig wat gaan jullie goed ,zo door de woestijn en al die politie controles,goed hoor .geniet erg van de verhalen en de prachtige foto's.ga zo door .sterkte en succes.

jos en dorien kerssens

we zijn blij weer bericht van jullie te ontvangen. Na het werk ga ik meestal kijken of er weer een nieuw bericht is.
over cola gesproken dat wordt hier in Limmen ook veel gedronken (in Vredeburg tijdens partijen)
groeten en fiets ze jos en dorien

Piet en Riet

Hallo fietsers en drivers
We hebben jullie gemist nu in de sahara fietsen en veel meer onbewoond. Wel mooi hoor en in de ruimte kamperen toch geweldig. We genieten van alle verhalen gelukkig geen mishaps meer want dat kun je daar helemaal niet hebben. Zijn alle darmen weer in orde. Wantg alles moet wel goed functioneren op zo'n tocht. Maar zand kan een hoop verbergen. Het allerbeste voor allen van Riet.

Else Robberts

Weer vanuit Spanje: Hoorde vanavond van Christine, dat Trudi weer aan de beterende hand is. Fijn dat jullie zo voor elkaar in de bres springen. Zegt veel over de sfeer in de groep.
Voor allemaal: heel veel sterkte in die hete zandbak!
Na 6 dagen reizen volgen we weer met plezier jullie verslagen.
Lieve groeten voor Trudi.