FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Afsluitend bericht

Beste lezers,

de fietsers en begeleiders zijn inmiddels al weer een maand thuis van de monstertocht naar Burkina Faso. We zijn tevreden en voldaan, maar het dodelijk ongeluk van onze fietsmaat Co Kerssens in Zuid-Spanje heeft voor ons allemaal een zwarte schaduw over deze verder fantastische tocht gelegd.

Op zaterdag 27 november hebben we een fantastisch warm welkom ervaren, 's middags op de bijeenkomst in de Burgerij voor alle belangstellenden, en 's avonds op de bijeenkomst van de fietsers en begeleiders met alle personen die als thuisbasis de tocht mogelijk hebben gemaakt.

Wij willen alle bezoekers van deze site bedanken voor jullie belangstelling, inzet, sponsoring en vooral voor de vele reacties tijdens onze reis. Het thuis komen voelde goed, vertrouwd en warm aan, maar toch duurde het nog wel even voor we naar ons gevoel weer echt thuis waren. En dat komt mede door alle belangstelling van een ieder: Even een boodschap doen was er niet bij, we moesten extra tijd voor alle gesprekken onderweg uittrekken. En dan ook nog eens al die bloemen, telefoontjes en e-mails.

Lieve, lieve mensen, bedankt, het voelde als een warme deken !

de fietsers en begeleiders van Fietsen voor Burkina

Fred Meijer

Klasse, Klasse, Klasse andere woorden zijn hier niet voor.
Bedankt voor het vele en fijne leesplezier en de mooie foto's.
Dames en heren fietsers en begeleiders het was een prestatie van grote klasse.

Fred Meijer, Bilthoven.

Bognini Paul

Nombreuses sont félicitations que je dresse á tout le brave cortège des cyclistes, qui par leur objectif 2010, de faire ce tour de l'Afrique de l'ouest par vélo. Avec ma petite tête de Bobo, je n'ai jamais pensé que quelqu'un aura le courage de pédaler du vélo des Pays Bas jus qu'au Burkina Faso !
Ainsi j'ai passé de bons et peines moments de lecture de leurs reportages. Aussi je suis ravis de voir sur le mur du lycée, le panneau portant cet écriteau ( COR. KERSSENS ). Et une fois de plus grand merci á Stichting Fietsen voor Burkina d'avoir choisi le pays des hommes intègres pour leures actions humanitaires. Ainsi á tous je vous souhaite un joyeux et bonne fête de noël. Mes meilleurs voeux de santé, de paix et prospérté tout le long de cette nouvelle année 2011 !

Paul

Ton Stuifbergen

Fantastisch einde! Ik zal de verhalen missen. Jullie hadden goede communicatie door middel van de berichten, foto's en video's. Bedankt en sterkte bij het oppakken van het dagelijkse Nederlandse dorpsleven.

Bill van Schie

Ook ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de vele berichten en ervaringen die ik met jullie in de afgelopen maanden -via deze website- mocht delen. Bovendien spreek ik mijn bewondering uit voor de geweldige prestatie die jullie samen hebben geleverd.Over deze tocht zal -om meerdere redenen- nog lang worden gesproken! En de naam van Co Kerssens zal voor altijd verbonden blijven aan het prachtige project dat jullie in Burkina 'handen en voeten' hebben gegeven. Dit is 'mensenwerk' op hoog niveau. Nogmaals; hartelijk dank!

Johan Wachters in Mali

Een passend slotwoord recht uit jullie hart.
Ik zie jullie nog zo bij de politie/douane-post in Kati zitten. We kenden elkaar toen nog niet.
Maar al snel raakte ons contact in een stroomversnelling en wel naar gelang jullie je hier bij ons thuis voelden. Ik mocht jullie daarna verder op weg helpen/uitzwaaien tot buiten Bamako ...
Later kwam Fred met echtgenote en dochter nog voor een paar dagen bij ons langs.
Het was bijzonder gezellig.
Ja, het was een fijn contact met jullie en we hopen, dat het een duurzaam aspekt kan/mag krijgen.
Weet dus allen, dat jullie hier in Kati een tweede 'thuis' hebben! Altijd welkom.
Tot slot DANK voor alles wat jullie voor West-Afrika deden en doen.