FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Op de pedalen deel 7: Westelijke Sahara

Reacties

Reacties

ellie

Joehoe.... geertje en de rest.
Wat zijn jullie toch lekker bezig zo met jullie tentjes.
Leuke verhalen en foto's en video's. Wanneer kom jij een keer goed in beeld.............. Geer.
Op de foto's zie ik dat jullie het wel zwaar hebben na zo'n dag fietsen in de hitte.
Hier even een mopje om jullie op te vrolijken.
Dikke kus Ellie

Een oudere man loopt een cafe binnen en gaat aan de bar zitten. Na een half uurtje komt er in het cafe een punker met een grote hane-kam binnenlopen. De oudere man zit de hele tijd naar de punker te kijken en de punker wordt hierdoor geirriteerd.

Op een gegeven moment loopt de punker naar de man toe. De punker zegt : "Waarom zit je me de hele tijd aan te kijken? Heb ik iets van je aan of zo?"
De man antwoordt: "Nee, maar ik heb vroeger eens een kip geneukt en nu zit ik te kijken of jij m'n zoon bent!"

Christine

Joyce/Trudi e.a.,
Dat viel niet mee om je tent in die harde wind op te zetten.

bert van diermen

Heel fraai om deze woestijn beelden aan het strand te zien..
En met een NO passaatachtige wind?
Veel sterkte met jullie vervolg-tocht!

groeten Bert

jacqueline-spijker@hotmail.com

hallo allemaal
ik heb met bewondering gekijken hoe rustig jullie blijven en joyce ik was zo blij om jou te zien heel gek en dan moest ik en mama papa en wouter denken wat een bizonder gevoel moet het zijn groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!