FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Cloyes, rustdag vrijdag 27 augustus

Wasdag

Reacties

Reacties

Corry

Mooi opgehangen!
Doet mij denken aan het wasgoed ophangen bij de pastorie in Castricum. Ten tijde van de huishoudschool moesten we van de nonnetjes in leer en het wasgoed van de pastorie moest op maat op kleur enz. opgehangen worden. Jullie zouden een 10 gekregen hebben. Ha-Ha, heb ik nooit gehad. Vond het een beetje onzin. Nu ik dit zie neem ik mijn woorden terug.
Kees Z en Cees S de groeten, en iedereen veel succes !!
Hans en Corry

JOKE Kortekaas

prachtig gezicht

Ankie Ossebaar

lijkt wel een voetbalelftal outfit, mooi!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!