FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Van Marokko de Westelijke Sahara in

Politiebureau

Reacties

Reacties

Ton Stuifbergen

Mooie onderkomens voor de Hermandad daar. Zijn wij toch wel een beetje verwend hier, maar volgens mij wel net zo vriendelijk????

marion

Ik heb net met verbazing het onderkomen van de politie bekeken, buiten én binnen!
Ook zojuist de nieuwste verhalen gelezen. Worden jullie niet kriegel van de vriendelijke begeleiding?

succes met de tocht,
Marion

Jan Mosk

Beste fietsers,
Jullie zijn nu al een aantal weken bezig met een onderneming die bij de meeste mensen alhier, ervaren fietsers, diep respect afdwingt. Hebben jullie je ook al eens afgevraagd wat voor emoties jullie oproepen bij de bewoners van het gebied waar jullie nu doorheen fietsen? Vast wel! Ik ben er benieuwd naar: bewondering, onbegrip, vrolijkheid? Het is vast geen alledaags gebeuren jullie langs te zien komen. Misschien hebben zij het er thuis wel over:"Wat ik nou toch langs heb zien komen....."
Ik wens jullie alle sterkte en goeds toe!
Hartelijjke groeten, Jan Mosk.

Diana, Wouter en Bart Stijger

Hey Joyce,

Wat een leuke en gezellig foto's van je. Ziet er goed uit zeg. Dikke maatjes met Trudi en uh was dat die ochtendfoto dat je te laat op was.
Je lag ook nog wel heel lekker te slapen volgens mij had je het totaal niet door.

Wat een zware tocht hadden jullie die dag. Is de wind dan een zandstorm of zo of gewoon harde wind.
Door de wind zullen jullie ook wel meer uitdrogen.
Maar het doet ons deugd dat jullie al zo lekker opschieten. Hoe ie het met de plasjes in het zand.
Waarschijnlijk niets van te zeggen hé. Voordat je kunt kijken is het al verdampt.

Nou nog veel plezier en vooral ook de groeten aan de anderen.

XXXXXXXXXXXXXXX Mama, Wouter en Papa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!