FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Over een rijksweg in Senegal

Lichamelijke verzorging

Reacties

Reacties

Fam Hemmer

Lieve oma,

Ik vind het leuk om de foto's te zien, ze zijn heel leuk.
Ik hoop dat het een goede reis is en ik hoop dat je snel terug komt. Wij hebben bij opa patatjes gegeten.
Dikke kus Sjoëlle

Lieve oma,
Oma ik heb je gezien op de foto. Is het leuk? Kom je snel terug bij ons. Kus van Fien

Lieve oma,
Ik hoop dat je het heel leuk hebt. Is het mooi om te fietsen in Afrika? Oma ik heb opa geholpen met het maken van het dak van de schuur. Ik moest heel hard werken. Veel plezier
Groetjes Yoeri.

Ria Beemsterboer

Lieve allemaal,Trudi andere Trudy en de hele fietsgroep, ik wil niemand vergeten. !!!!!Wat een leuke reactie,s allemaal. Gaat het goed met jullie conditie????Spieren ,gatwerk, enz , enz, Jullie schieten al lekker op. Nog even en we gaan aftellen....a.s. maandag zitten er 14 dagen op....Senegal fietsers.!!!!!..Ik ben en blijf met jullie bezig..... Rode zakdoek heb ik nog steeds alle dagen om in Heiloo. Dat heb ik beloofd aan Trudi....Truidelski, zet hem op, het Telefonisch kontakt is slecht,: . zegt Sjaak . Hij probeert het alle dagen..... Gisteren avond heerlijk lasagne bij hem gegeten, Hij ,.mijn broer maakt het goed...is druk met alles , garage . enz ....Hij krijgt denk ik genoeg aandacht....iedereen vraagt naar jou, als hij z,n boodschappen doet. Trudi ,Tot gauw, en we komen eraan in Burkina Faso om jullie welkom te heten. De thuisblijver. groet RIA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!