FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Voorspel en hoogtepunt

Woensdag 25 augustus, 162 km
Weer: 18 graden bewolkt


Vanmorgen vroeg opgestaan en in de tent de fietsbroek aangetrokken. Wat heeft dat ding toch veel ingangen. Toen de hele broek paste, was ik vergeten de sudoko in te vullen, dus weer die zooi uit en flink wat ingeslagen en het broodje gesmeerd.

Het weer ziet er goed uit ,dus op de pedalen. Maar wat me erg tegen viel van Martha wasdat ze er met de helm van Addyvandoor wilde gaan. Dat zou je van haar toch niet verwachten hé.
Maar Martha je kan het weer goedmaken met een snoeprondje.

Zo rond de 40 km de eerste echte stop in de plaats Fresmel. Ik kijk erg uit naar de thee, maar nog meer naar de stop. Persoonlijk vond ik het een zware rit. Wat hebben die klimmen toch een lang voorspel zeg, maar wat heerlijk als je hoogste punt hebt bereikt.
Het weer bleef goed op een paar spatjes na.

En wat is het heerlijk als de truck weer in zicht komt.
En dan de camping, ik kan echt naar het heerlijke eten verlangen. Onbetaalbaar!!
We kunnen dan ook niet de rekening betalen, dus moeten we de afwas doen.
Maar wat prijs ik mijn gelukkig, dat ik het nog kan en wil doen voordat de grote slaap komt.
Mijn vrouw zei 'luisteren naar je lichaam, hoor', maar dat zou niet opschieten.
Dan lag ik nu nog vlak. Ik kijk uit naar de rustdag!
Siem

Reacties

Reacties

Paul Bognini

De tout coeur, je vous souhaite du courage et succès, esperant qu'un jour vous allez prendre part au tour du Faso, de sorte que les nationaux coureurs prennent acte á votre projet. Car il faut courir pour un but de sorte á ne pas être le premier arrivé, mais arriver en semble ! du courage et encore du courage !
Paul,Eindhoven, Holland

Nico Van Velzen

Siem: Veel geluk jonge ( of ouwe). Ik volg alles mee, met je grote reis. Kijk uit voor de slangen.

Je Neef: Nico uit Toronto, Canada

Gitte

grijns ...lekker he fietsen met ingevette kadetten...
Leuk te lezen dat nico jou/jullie inspanningen volgt.
Zo zie je maar er zijn geen grenzen om jullie te volgen.
Zet um op...
dikke kussss

Rieky

Ja... weer een dag verder.
En morgen lekker relaxed op de camping?
Zal niet meevallen. Die benen willen natuurlijk malen. Luitjes, zet 'm op. Siem, ik ben trots op je.
Geniet morgen allemaal van je 'vrije' tijd.
Het weer is bij jullie vast beter dan hier.
Nederland is nu echt een waterland.
Groetjes en XXX, Rieky.

gerie koot

Wat een leuk verslag.Halverwege het verslag dacht ikdit heeft siem geschreven,en jawel hoor.Alweer zes dagen gefietst,Geniet maar lekker van jullie rustdag.Ik mis jullie.
De wapper gerie.

Sytske

Wat een bofkonten zijn jullie toch: lekker fietsen en veel gezelligheid, terwijl wij bijna verzuipen.....
Geniet van jullie vrije dag en het is heel leuk om jullie verhalen te lezen!!
Liefs Sytske

Linda Koning-Kerssens

Lieve papa en de anderen,

Wat een feestje om jullie verslagen te lezen. Kijk er de hele dag naar uit om iets te horen/lezen.
Geniet allemaal morgen van jullie rustdag, ook de begeleiders en kokkin!!
Het eten is erg goed, hoorde ik. Lijkt me lastig om opeens voor zoveel man/vrouw te koken, die natuurlijk heel erg hongerig zijn.

Fijne dag, geef de spieren maar lekker rust!!
Dikke kus Linda

Joke Kortekaas

Moedige fietsers,
Het heeft hier de hele dag gegoten, jullie hebben veel beter weer begrijp ik. Geniet van jullie rustdag morgen.
Groeten van Joke.

Ad & Shirley Veldhoven

Geweldenaars van Limmen tot aan verweggiestan!Van Limmen naar Gibraltar Siem, wij doen dat jullie niet na.... meerdere van jullie van daar door naar Burkina. Pfft wat een end! Geweldig wat jullie presteren en dan ook nog die verhalen. Geweldig..Waar halen jullie die energie vandaan? Ga vooral zo door, we volgen jullie graag verder op de pedalen.
Siem ge bent een kanjer
Dikke plekzoen van oe skonbruurke en skonzuske

Truus

Hallo broer Co en kanjers,Wat heerlijk voor jullie nu een rustdag even op adem komen.Wat prachtig om te zien waar jullie fietsen en wat wordt er hard gewerkt, zingen onderweg geeft de longen nog meer lucht,
geniet geniet groetjes kees&truus

jan en janny

h allo siem en maatjes
VAN ONS OOK EEN HEEL FYNE FIETS TOCHT GEWENST
WE LEZEN JULLIE VERSLAG .EN VINDEN HET PRACHTIG
STRAKS DE ECHTE BERGEN DAT ZAL NOG WAT WEZEN
DOE RUSTIG AAN DAN RED JE HET BEST .GOED ETEN
EN SLAPEN .WORDEN JULLIE OOK NOG GEPOETST.?
GROETJES JANNY

Henk van der Steen

Siem ik vind het een pracht prestatie wat je doet, maar ook je mede fiets genoten petje af voor jullie allen ongeacht of je mee gaat tot Gibraltar of "all the way"
houd de voeten op de pedalen en gedachten bij het verkeer
hartelijke groeten aan allen Je broer uit zonnig Austalie

Trudi 1

Reactie op Gerda over Siem zijn sudoka. Ik denk dat Siem zijn billen in vakjes heeft verdeeld en dat die nog gesmeerd moesten worden. Zo Gerda, dan is dat ook weer opgelost.Die Siem heeft een humor hoor... blijf zo doorgaan Siem, we liggen in een deuk altijd om jou. Vanmorgen gespint met z'n zessen want het goot van lucht(zwak hé!) maar we werden toch nat van de zweetdruppels. Allemaal veel rust gegund vandaag.Tip: languit op de grond- leg de kuiten maar op jullie stoeltje. Even een kwartiertje hoog met de benen geeft weer een uitgerust gevoel. Hou goede moed, dag Truutje en de rest.
liefs Trudi(Trudelski)

Joke en Martien Duijn.

Beste Burkina-fietsers en begeleiders,
Wij vinden het een geweldige actie en een fantastische onderneming, daar is lef en moed voor nodig.
Ik volg alle reisverhalen en ben postitief jaloers. Jullie eerste week is volgens mij prima gegaan. Maar de ontberingen zullen zeker nog komen, dat zal voor zo'n getrainde groep allemaal goed te overwinnen zijn.
Buurman Co en overige helden, op naar de tweede week en veel succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!