FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Aangekomen in Cloyes-sur-le-Loir

Alles verloopt voorspoedig, af en toe een fietser aan boord met fysieke problemen. Morgen hebben ze een rustdag we zitten nu in Cloyes-sur-le-Loir, op camping Parc des Loisirs. Wij rennen de benen uit ons lijf dus weinigtijd over om berichten te verzenden. Ik zal toch proberen om hier iedere dag tijd voor vrij te maken.

Kees

Gerda en Teun ook

Lieve allemaal,
Jullie eerste week zit erop en zo'n eerste week is altijd moeilijk, afscheid van je familie, wennen aan de heuveltjes, je komt erachter dat je tas toch niet zo handig is ingepakt.
Maar als die eerste week er eenmaal opzit, gaat het verder een beetje op de automatische piloot. Fietsen, eten, fietsen, eten, fietsen, tentje opzetten, slapen, tentje weer opruimen, fietsen etc.
Leuke berichten, alleen snap ik niet waarom Siem zijn fietsbroek uitdoet om een sudoku in te vullen.
Genieten jullie lekker van je vrije dag, je hebt het verdient.
Groetjes en een dikke kus, Gerda en Teun ook (hoewel Teun het liever bij een hand houdt).

Yvonne

Zo kanjers, eindelijk een welverdiende rustdag! Hoe is het met de blaren en zere billen? Ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer is en jullie uitgeslapen van de zon kunnen genieten en iedereen, zeker ook de begeleiders, een beetje rust krijgen. En kan Siem zijn Sudoku rustig invullen.

Yvonne

O ja, hoorde natuurlijk ook een dikke zoen bij voor allen en speciaal voor Kees!

Adama

hallo lieve fietsters.
ik zit nu aan jullie verhaal te lezen. wat een bizonder uit daging
ik wenssen jullie een mooi weer morgen om te genieten.
Hallo siem ik weet echt wat jij bedoel .ik ook dat nog een keer gehad. Grt Adama

riet

Hallo fietsers en vooral broer Herman. We volgen jullie met de verhalen en het fietsen. We hopen dat jullie er allemaal lekker van kunnen genieten het is een hele tocht en af en toe een dag af zal wel fijn zijn. We vinden het leuk dat we de truck gezien hebben en Herman met de fiets de week voor het vertrek dus leven we hier vanuit het verre Nieuw Zeeland ook met jullie mee. Enjoy the challenge! groeten Riet.

Janny en Ben

Hoi Co en kornuiten en meiden.
Wij volgen vol bewondering jullie prestaties, want dat zijn het zeker.Het is erg leuk om het op deze manier te volgen.
Wij hopen dat na deze rustdag jullie er weer 6 dagen tegen kunnen.
Voor morgen en de volgende dagen wensen wij jullie dan ook weer veel succes.
Groeten van Janny en Ben

ankie

Hallo zus kokkin Trudi en ploeggenoten.

Vind het fantastisch dat ik jullie iedere dag kan volgen op deze site en lees dan ook alle berichtjes - leef zo lekker mee met jullie en hopen jullie dan in levende lijve te zien als jullie op 9 September in onze buurt (na ja, zo'n drie uurtjes rijden weg) zijn en we jou komen opzoeken. Kijk er echt naar uit om de boel eens in lijvende leven te zien. Lees geen klachten over het eten dus dat zal jou kennende wel heerlijk smaken, vooral na zulke enerverende dagen.

Zus, houd er de moed in en we zien elkaar gauw. Liefs voor jou en sterkte voor iedereen !!

Annelies de Wit

lieve pap en anderen,
wow, de eerste week zit erop! Fantastisch! Leuk dat jullie iedere dag wat schrijven. Vandaag heb ik ook mijn nieuwe (race) fiets gehaald, dus ook voor mij gaat het 'echte' werk nu beginnen.
Helaas een kort bericht, volgende keer langer. Zet hem op met zn allen, geniet, want ook Frankrijk kan heel speciaal en bijzonder zijn...
Succes, Sterkte
enne... let een beetje op mijn pa ;)

Hannie

Hallo daar Trudje en kornuiten,

heerlijk voor jullie zo'n rustdag. Wat zul ja daar aan toe zijn na deze eerste week. Hebben jullie ook tijd om om je heen te kijken?Ik hoop het en dat jullie verder genieten van een zonnetje, lekker Frans eten (...hoewel de maaltijden van Trud er niet voor onder zullen doen!) en vooral wat luiheid op de vrije dag.
Is de was al opgevouwen?
Veel plezier met zingen, geweldig lijkt me dat zeg, en voor de komende dagen voor allemaal weer heel veel succes!!
Hartelijke groet,
Hannie

Diana en Bart Stijger

Hallo Joyce, fietsers en begeleleiders,

Wij genieten dagelijks van jullie verhalen. Vooral om het verhaal van Kees over de eerste begeleidingsdagen hebben we heerlijk kunnen lachen.
Wat zullen jullie na zo'n week heerlijk genieten van de rustdag. Jullie kunnen er dan vast weer voor de komende 6 dagen er tegenaan. Veel succes en sterkte voor de 2e week. Groetjes en een dikke kus voor Joyce.
Diana en Bart

letty

Hoi allemaal
Zijn jullie lekker uit eten geweest?
Hopelijk kunnen jullie er na een dagje rust weer tegen.
Veel fietsplezier en sterkte de 2 de week.
Groetjes en een kus voor Rolf.
letty