FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Gesponsorde zaken

26 aug. 140 km gemiddeld 18,7 5 over half 8 gestart

Midden in de nacht wakker worden door de roep van een bosuil, prachtig. Maar daarvoor door de mede campingbewoners naast ons. Bart heeft even gevraag of ze stil konden zijn, om ongeveer 1 uur. De oordopjes ingedaan, gesponsord door mijn zwager, en weer verder slapen.
‘s Morgens had niet iedereen een goede nachtrust gehad. Sjaak vroeg of ik ook oordopjes voor hem had. Natuurlijk Sjaak.
Johan las na het ontbijt een toepasselijk verhaal voor van het gebied waar we doorheen fietsen. Brood mee voor onderweg, waar de meeste de gesponsorde Beemsterkaas op hadden zitten.
Gestart met een rustig tempo wat later werd op gevoerd.
We hebben een mooie pauze gehad door de kathedraal in Chartes te bezichtigen, magnifiek.
Na de voortreffelijke lunch draaide Johan zijn fiets om weg te rijden maar dat ging niet. Hij dacht dat er iets was met zijn ketting, maar hij had vergeten zijn sleutel in het slot te steken.
Tegenover deze plek woonde een vriendelijke man die diverse bidons vulde en waar Addy en ik naar de wc mochten. Hij wilde weten hoeveel vrouwen er meefietsen. Hij keek volbewondering en heeft diverse foto's genomen.
Tijdens onze laatste stop hebben we het er nog over gehad hoe we de begeleiding konden ontlasten.
Wij als fietsers , truck en de Nissan hebben veel bekijks. Onderweg blijven mensen spontaan staan en moedigen ons aan. Want ja, met die flitsende pakken aan, gesponsord door Kroone Liefting, Jamiepro, Keurslagerij Snel en tuincreaties Jack Zoon, vallen we echt op.
En elke nacht naast iemand anders slapen is wel heel bijzonder.

Martha

Reacties

Reacties

Thomas en Steven Grippeling

Hi lieve opa Sjaak,
Zit je nog steeds lekker op de fiets? Ik ben ook fan van Sudo-creme op dit moment met mijn 4e doorkomende kies.
Thomas is deze week voor het eerst aan het "spelen" op school en vindt dat erg leuk.
De bouwlego is geweldig, woensdag om 5.30 heb ik papa wakker gemaakt om het maar even in elkaar te zetten. Ja want jij bent er nog niet om me te helpen, 3 weken wachten met een nieuwe volle LEGO-doos duurt me echt toch iets te lang. Verders mis je hier niks, het regent alleen maar.
Hangt ons vlaggetje nog achterop je fiets?
Dikke kus van ons en we missen je, Thomas en Steven

MICKELLE

Fantastich dat jullie al zo ver zijn. Ik zou geen kont meer over hebben. Ik ben echt heel trots op je mama. op de web nog even gekeken naar jullie afscheid in Limmen en moest er gewoon van huilen. We zien elkaar zeeker in Cuenca met Ricky jr. en Ankie.
Un besazo.

Opa en oma caravan

Hallo lieve Joyce,

Je moeder heeft de link op onze computer gezet. We volgen je iedere dag. Jammer genoeg gaan we nu zelf een maand naar Zeeland. Kunnen je dan niet meer volgen. Bij terugkomst gaan we zeker al de verhalen van september lezen. We zijn trots op je. Van de week is opa naar het ziekenhuis geweest. Hij blijkt in top conditie te zijn!!! Hij zou zo met jullie mee kunnen fietsen. Iedereen succes de komende weken.

Liefs opa en oma caravan

Edo en Louise

Ik heb nog steeds geen mobiel o6 nr, van je dus dan nu maar zo.
Mijn zus is aldoor de hort op als ik aan de deur kom.
Tref haar nu gelukkig thuis achter de laptop om jullie verslagen te lezen.
En de kop is er af denk? Heb je al eelt op je billen?
Er is toch wel een goeie masseuse daar he, want ik kan je beentje nu niet masseren.(oostenrijk)haha
Nou je bent een bekende t.v. ster hoor je staat er mooi op in de kerk.
je mist hier niks hoor, k. weer.
Liefs van je trotste schone zus en Edo en kids

bewoners van de groepzorg de hyacint

Hallo fietsers voor Burkina

Hier een berichtje van de bewoners van groepzorg De Hyacint uit De Cameren. jullie reis volgen wij natuurlijk ook, vanmorgen aan de koffie hadden wij het nog over jullie fietstocht wat mw. Min een prachtig initiatief vindt want dit kan alleen in Limmen.
Verder hopen wij dat het met jullie goed gaat, en dat jullie genieten van de natuur en cultuur.

Heel veel groeten bewoners en personeel De Hyacint De Cameren

afra mooij

prachtig om jullie fietstocht te volgen via deze site
heel veel succes

Joop e Ria

wij blijven jullie vol bewondering volgen.
vandaag Willemien weer gesproken op de 60ste verjaardag van onze wandelaarster Margreet.
respect voor iedereen.
liefs van Joop en Ria

famillie sanfo

hoi allemaal het is is leuk om te zien dat jullie geld voor onderwijs te verbeteren en mijn in mijn land het is ook heel belangrijk dat de onderwijs is heel egt nodig daar.
ik wens wens jullie heel goeie reis en genieten
goeten van Sanfo amina en broertjes

Baukje de Jong Chana groep

Hallo Allemaal
En op de zevende dag was het rust
En God zag dat het goed was
En dacht dit zijn de mensen die de Pelgrim zegen hebben ontvangen
de wind in de rug de zon op het gezicht Ga Zo door Groet Baukje

Lex en Tiny Dekker

Wat is het bewonderenswaardig dat jullie zo'n saamhorigheid in Limmem hebben teweeggebracht.
Wij lezen jullie verhaal elke dag vanuit Australia.
Jullie gaan de zon tegemoet!!
Groetjes lex en Tiny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!