FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Een nieuwe Nissan!

Dagjournaal 31 augustus.

PIZOU-PISSOS.

Weer een prachtdag voor de sportievelingen.
We vertrekken bibberend met 6 graden en ‘s middags was het 36 graden, een heel verschil.
Een hele relaxte dag en we hadden het gevoel dat we vleugeltjes hadden.
Het was een mooie overgang van de heuvels naar het wijngebied, de hele ochtend langs de wijnranken van het ene chateau naar het andere en dan beloof je jezelf een heerlijk glaasje rode wijn bij de verrassing van Trudie.
Koffie gedronken in het mooie Wijnstadje ST. EMILION het Wijnstadje van de streek met heel veel wijnwinkeltjes.
Een extra stop in Cadillac, want we fietsten te hard.
Heerlijk geluncht bij de Truck in Landiras. Door de naaldbossen naar de camping, waar we om 17.00 uur arriveerden.
Daarna wachten we in vol verwachting op de Nieuwe volgwagen!
Deze kwam onder luid applaus om 19.00 uur de camping oprijden met NICO en JOHAN en Wim Hageman.
Wij zijn met de hele club hier heel blij mee en danken Fred de WIT voor deze snelle organisatie.
Met deze witte Nissan kunnen wij verder als ondersteuningswagen richting BURKINA FASO.

Bij de Evaluatie van de dag nam Joyce de beslising om naar huis te gaan voor Joyce en zeer moeilijke beslissing maar heel verstandig van haar om thuis weer goed te herstellen.

Bart Korf is met Joyce dezelfde avond naar de behandelende arts geweest om toestemming te vragen om naar Holland terug te reizen.

groet Cees Smit

Liesbeth de Jager-Louman

Jeetje, wat gaan jullie hard. Een knap stukje werk hoor! Leuk om iedere keer weer te lezen wat er allemaal gebeurd. Heel veel succes en we blijven jullie volgen.

Annah van Genderen

Poeh wat gaan jullie snel, de Pyreneën vond ik adembenemend, maar dat was op de motor.
En zag daar wel fietsers gaan en natuurlijk de Santiago-gangers.
Geniet ervan tussen het zwoegen door.
groet Annah

Desiree van As

Wat gaan jullie fantastisch en fijn dat er weer een goede volgwagen is.
Leuk om vanuit Nederland elke dag mee te lezen.
Succes in de Pyreneën en in het lekker warme Spanje.

groeten, Desiree

Celeste Tournier

Fantastisch om elke dag te lezen hoe het jullie vergaat. Ik wens jullie nog heel veel plezier,kracht en energie!! Addy ben trots op je!!
Groetjes Celeste