FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Schokkend bericht

Tijdens een afdaling is een fataal ongeluk gebeurd waarbij Co Kerssens, een van de fietsers, is omgekomen. Wij zijn allemaal zeer ontdaan en leven mee met zijn vrouw Marian en de kinderen.

Bert / Edam

Allen, zeer veel sterkte met verwerken van dit schokkende bericht, zeer tragisch.

de hagemannetjes

we hoorden van dit vreselijke nieuws en leven heel erg met jullie mee ,hier in limmen zullen we een kaarsje branden gaan

Linda Smit

Geschrokken! Tragisch! Woorden schieten te kort. Heel veel sterkte toegewenst!

hannie

Na mijn enthousiaste bericht van een half uur geleden, nu dit afschuwelijke nieuws.
Woorden schieten tekort.
Voor jullie allen en ook voor de familie in Nederland heel veel sterkte toegewenst en wijsheid met de te nemen beslissingen waar jullie als groep voor staan.
Een hartegroet,
Hannie

Wiesje Korf

Condoleances en heel, heel veel sterkte voor de familie, de fietsers en de begeleiding.

Ankie

wow, allemaal heel veel kracht toegewenst met dit tragisch bericht!!!

Jan Boelen

Wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte allemaal voor de familie in Nederland en de groep fietsers en begeleiders.

nelleke

lieve mensen,
wat een vreselijk bericht over het ongeluk van Co.
Ik ben al de hele dag met mijn gedachten bij jullie.
Ik wens jullie sterkte deze zware dag en de komende dagen.
We wensen Marian en de rest van de familie sterkte in deze moeilijke dagen.
Een liefdevolle groet aan allen en in het bijzonder voor Johan, Nelleke

Bill van Schie

beste allemaal,
wat een afschuwelijk bericht! Ik word er helemaal koud en stil van. Dat zoiets Co en iedereen die hem dierbaar zijn moet overkomen! Ik bid dat Onze Lieve Heer jullie troost en kracht geeft om dit zware verlies te kunnen dragen. Heel veel sterkte toegewenst aan jullie allen.

Cees en Ria Berger

Wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte voor iedereen.

Yolanda Veter

Wat een verschrikkelijk tragisch ongeluk! Mijn hart bloedt voor jullie allemaal. Mijn condoleances en heel erg veel sterkte voor de familie en ook voor jullie met zijn allen als groep.

Letty

Wat een afschuwelijk tragisch ongeluk, heel veel sterkte voor jullie allemaal

Annemieke Kwanten

Wat een afschuwelijk nieuws. Wij wensen Marian en de kinderen heel veel sterkte en kracht om dit te verschikkelijke nieuws te dragen.
John en Annemieke Kwanten (brandweer Castricum)

Rina Welboren

Wij hebben met ontzetting het droeve bericht gelezen. Er zijn gewoon geen woorden voor.
Wij wensen de fam. en jullie allemaal heel veel sterkte.
Het zal heel moeilijk zijn om verder te gaan zonder Co

Allemaal de groeten van Jaap en Rina Welboren

Josta Zijlstra

Wat een vreselijk bericht! Op zo een mooie missie, zo een afschuwelijke gebeurtenis! Voor de familie en alle teamleden alle sterkte en condoleances toegewenst.

Rosien

Vreselijk wat er gebeurd is. Wat een bruut offer..... Ik wens jullie allemaal en de familie veel sterkte toe.
Rosien uit Amsterdam

Ton en Gatha

Woorden schieten tekort.Iedereen heel veel sterkte

Robert Sirre

Ik ben geschokt over dit onwerkelijke bericht.

Veel kracht toegewenst aan familie, fietsers en vrienden.

Janny Rijs

Wat vreselijk. Met zoiets moois bezig en dan zoiets verschrikkelijks. Heel veel sterkte allemaal.

pastor Nico

Wat erg voor Co.... een klap voor zijn echtgenote en gezin, zo ver weg en dan niet snel bij elkaar kunnen zijn... een klap voor de groep, hoe kom je dit door ?
Ik wens jullie sterkte en bid om troost en kracht.

Klaas van der Wijk

Gecondoleerd met dit verlies.Ik wens echtgenote kinderen en verdere familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke ,treurige tijd. Ook de fietsers veel sterkte toegewenst.

Thea uit Eemnes

De tranen schieten in mijn ogen bij het lezen van het tragische bericht over Co.
Wat vreselijk, afschuwelijk erg ... wat een pijn en verdriet.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met dit afschuwelijk gebeuren; ook voor het thuisfront, voor alle familie en vrienden.
Veel liefs, Thea

Fam Bleij

Wat is dit aafschuwlijk.
Wij willen ierder heel veel sterkte toe wensen in deze moeilijke tijd.

Dagmar Walter en Christopher

Bob Brouwenstijn

Ikan het niet geloven dat Co er niet meer is.
Alle kracht voor de familie gewenst. Vreselijk.

Rieky

Zwarte dag.

Wat een narigheid. Een van jullie zeergewaardeerde fietsmaatjes: CO, betrokken bij een afschuwelijk, voor hem fataal ongeluk.

Als thuisblijver, weet je dat zoiets kan gebeuren, maar
je verwacht het niet. Hier komt dit trieste bericht dan ook als een mokerslag aan.

Jullie zullen, nu meer dan ooit, elkaar nodig hebben om dit samen een plek te geven.
En, jullie kennende, zal dat ook wel lukken, al zal het tijd kosten. Maar wat doet het pijn een maatje te verliezen.

Allereerst wil ik Marian en haar gezin van harte condoleren met het verlies van hun dierbare Co en wens hen heel veel sterkte, liefde en kracht om dit verdriet te verwerken.

Voor jullie: fietsers en begeleiding, en vooral de truckgroep, die zolang met Co heeft samengewerkt , ook heel veel sterkte. Dat zullen jullie nodig hebben.
Ook namens familie, buren, vrienden en bekenden
die jullie al of niet op de weblog volgen. Ze leven allen met jullie mee.
Lieve groeten, Rieky

Marloes Zomerdijk

Wat een vreselijk drama dit, wie had zoiets ooit kunnen verzinnen.
Heel veel sterkte gewenst aan de familie en andere nabestaanden.

Aan papa en de fietsers; sterkte met alles wat nu beslist en geregeld moet worden. Passen jullie wel een beetje goed op jezelf en elkaar na deze vreselijke dag?

Harry en Elly Vreeburg

Vanmorgen nog genoten van het laatste nieuws en nu dit vreselijke bericht.
Wat kan de dood je toch overvallen.
Heel veel sterkte aan iedereen gewenst bij dit tragische verlies.

Nelly Kaandorp

wat een vreselijk bericht.Heel veel sterke voor ieder bij dit tragisch bericht.
Ook heel veel sterkte voor zijn vrouw en kinderen met het verlies van man en vader

Ton Stuifbergen

Triest bericht, vooral voor Co z'n familie maar uiteraard ook voor jullie allemaal. Fietsen voor een ander z'n geluk en dan dit trieste ongeluk. Veel sterkte allemaal!

Ton

Arnold en Ingrid Hageman

Net het bericht gehoord! Wat een enorme schok!

Heel veel sterkte voor alle familie en vrienden van Co en ook aan de fietsers en begeleiders....

Ria en Louis Beemsterboer

Oh, oh wat een drama. Je ziet het voor je, 'n afdaling, hoge snelheid, te hoog met dit als gevolg. Wat een schok, niet te bevatten. En dat dit Co moest overkomen. Co, de enthousiaste gangmaker met veel dingen. De man die voorbereid was, er alles aan had gedaan en een stimulator voor de groep was.

Natuurlijk wensen Ria & ik Marian en de kinderen alle sterkte toe. En dat zullen ze nodig hebben. Misschien niet nu, terwijl ze in een staat van verdoving zijn, maar over enkele maanden des te meer.

Co's naam zal zeker voor altijd verbonden blijven aan deze tocht hoe triest en wrang dit ook is. Co bedankt voor alle mooie momenten, alle hulp en ondersteuning die de mensen, betrokken bij dit project, mochten ervaren.

Ook veel sterkte aan de achter gebleven deelnemers, wat te doen, hoe verder, moet je verder? Allemaal dingen die je moet beslissen onder deze trieste omstandigheden. Pieken en dalen tijdens deze tocht en niet alleen op de route, ook in de geest.

Ria & Louis

Margreet Denekamp

Wat een verschrikkelijk bericht wat vreselijk voor de familie en jullie fietsers Allemaal van harte cecondoleerd en ik zal voor jullie bidden ik heb hier verder geen woorden voor, Heel veel sterkte ook van Dirk

Dimitri

Wat een vreselijk bericht. Wat een mooie reis moest zijn verandert in een drama.

We leven met jullie mee!

Jan en Ria Terluin

dit kan eigelijk niet, wat een mokerslag moet dit zijn voor allen die op één of andere manier met Co verbonden zijn. Hou elkaar vast (sterkte sterkte en nog eens sterkte)

els schouten de wit

Zus van Fred, heb al eerder gereageerd maar dat mislukte, nu hulp van m,n zoon.
Ben inmiddels 2 weken in Frankrijk geweest maar nu volg ik jullie weer op de voet/fiets. Fantastisch allemaal ben soms wel jaloers, dat had ik ook wel gewild....
Maar ik ben wel in Burkino Faso geweest, dus ik weet waar jullie naat toe fietsen...superbe!!
Voor jullie allen geniet er vooral van........
hartelijke groet els

Ron en Wilma Bleeker

Wat een afschuwelijk nieuws.
Met zijn allen keihard aan de gang voor zo'n mooi doel, onvoorstelbaar dat dit vandaag moest gebeuren.
Wij wensen de familie veel sterkte voor nu en de komende tijd.
Ook zijn wij in gedachten bij iedereen waarvan hun partner op dit moment nog bij de groep in Spanje is.
Ron en Wilma Bleeker (brandweer castricum en sponsor van het project)

els schouten de wit

sorry mensen, ik lees nu pas wat er gebeurd is.......
onvoorstelbaar, wat een tragedie
ben er stil van voor jullie allen condoleance en zeker voor de familie. els

Wim en Dina Hageman

Woorden schieten te kort bij dit vreselijke drama.
Wij wensen de fam van Co en jullie heel veel sterkte.
Wim en Dina

Sytske

Wat een verschrikkelijk ongeluk.
Ik wens Marian en haar kinderen alle sterkte toe die ze nodig heeft om dit verlies te dragen.
In gedachten ben ik bij jullie.

Martien en Joke Duijn

Wij zijn even totaal van de wereld af geslagen na het vreselijke bericht over Co. Het is niet te bevatten dat onze buur Co, die altijd voor een ieder klaar stond, er niet meer zal zijn.
Wij wensen de groep, maar vooral, Marian, Marco en Annemieke, Linda Dennis en Jens alle sterkte toe om hier door heen te komen.

Wendela

Wat een vreselijk ongelooflijk bericht!
Zo'n mooie missie en nu dit!!
Iedereen heel veel sterkte gewenst voor nu en de komende tijd! We denken aan jullie!

Baukje de Jong

Ik heb hier geen woorden voor
Mijn gedachten zijn bij de familie
Hoe is het mogelijke dit doet pijn
Allemaal de hele fietsgroep Sterkte

Hans en Astrid Huisman

We zijn er stil van,wat een triest bericht!

We wensen Marian en de kinderen en verdere familie,vrienden en kennissen heel veel sterkte toe!

Hans en Astrid (brandweer Castricum)

Liesbeth de Jager

Hier zijn gewoon geen woorden voor. Allemaal heel veel sterkte de komende tijd.

Johan Zomerdijk

Co, je toespraak als dagkapitein op de camping in Pizou staat nog op mijn netvlies.. en nu dit. Geen woorden voor.
Familie van Co heel veel sterkte met dit enorme verlies

Teun en Gerda Plug

Vreselijk, voor Co, voor zijn vrouw en familie, maar ook voor jullie fietsers. Wat een schok moet dit geweest zijn. Heel veel sterkte en in gedachten zijn wij bij jullie.
Teun en Gerda.

Gerard en Wilma Veldt

Hier zijn geen woorden voor. Geschokt! Onwerkelijk! Ongeloof!

Mar en de hele familie, ook Sjaak en Tiny STERKTE met dit grote verlies!

En voor de hele groep, STERKTE!

Celeste Tournier

Ik heb geen woorden voor deze tragische gebeurtenis...heel veel sterkte en kracht voor de familie en voor de groep..

Yon Spangenberg

Verschrikkelijk om te horen. Sterkte allemaal.

angelo en yvonne houtenbos

we zijn diep geschokt door dit vreselijke bericht,
we wensen Mar en de kinderen heel veel sterkte
en denken ook aan Sjaak en Tien

Liesbeth en Marieke Zomerdijk

Zeer geschokt zijn wij na het lezen van dit bericht, Bijna onwerkelijk!
Hier zijn geen woorden voor.

Wij wensen de Familie Kerssens heel veel sterkte!
Ook voor de begleiders en de fietsers heel veel sterkte!

peter en marloes

Wat een vreselijk bericht. We wensen marian kinderen familie en de mede fietsers heel veel sterkte en kracht toe.

Ard en Jolanda Kaandorp

Wat een vreselijk bericht!!
Gecondoleerd en wij wensen jullie allemaal heel veel sterkte met het verlies van Co.
Veel liefs Ard en Jolanda Kaandorp

Frank en Marion van Leen

Lieve mensen, onze gedachten zijn bij jullie. Veel sterkte en kracht de komende tijd

Aad en Gerie Koot

Oh,wat vreselijk zo,n bericht en zeker voor de familie die zo meeleefde met deze fietsers.
Zo geniet je volop nog van het mooie leven en zo is het in een paar seconden weg.....voor Co,die zo enthousiast en sociaal stond binnen de groep.
Het zal voor Marian en de kinderen nog heel onwerkelijk zijn,maar sterkte de komende dagen en de groep wensen wij veel wijsheid toe op deze donkere fietsdag.
Sterkte allen,

Ron en Anneke Duindam

Het zit altijd in je achterhoofd,als er maar niets gebeurd. En nu dit vreselijke bericht. Allemaal heel veel sterkte,en natuurlijk vooral de achtergebleven familie.

Kees en Ria Veldt

We wensen jullie allemaal heel veel sterkte toe de komende tijd,jullie zullen elkaar nodig hebben.

Dick en Gerda Opdam

Vol ongeloof het nieuws vernomen van het fatale ongeval van Co, het is niet te geloven we zijn helemaal van slag.

Onze gedachten zijn bij Co, zijn vrouw, kinderen en kleinkind en bij alle teamleden.

We wensen de familie Kerssens en alle betrokkenen heel veel sterkte.

tineke en manus borst

Hier zijn geen woorden voor, zo ben je lekker aan het klussen bij onze Paul en zo ben je er niet meer. Ongelooflijk, we zijn er stuk van. We wensen Marian en de kinderen veel sterkte de komende tijd. Ook de hele ploeg veel sterkte. Manus en Tineke

Peter en Franca Schermer

Onwerkelijk, zo ver van huis en dan dit...
We wensen Marian en de kinderen maar ook de ploeg heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

Peter en Franca. (Brandweer Castricum)

Joke Kortekaas

moedige fietsers, nu zo vreselijk getroffen door deze gebeurtenis. Onvoorstelbaar dit bericht na alle sfeervolle verhalen, nu dit vreselijke verlies voor de familie van Co en voor de Burkina-groep. Bergen kracht voor allemaal,
Joke.

ber en ans brakenhoff

beste Marianne,kinderen en kleinkinderen en familie heel veel sterkte en kracht om dit grote verlies te dragen brr en ans brakenhoff

Johanna Klein

Lieve mensen,
We zijn ontdaan. Sterkte de komende dagen en natuurlijk leven wij allen mee.
Johanna

Tiny Mooij Verver

Beste allemaal, wat een vreselijk bericht. Wat gebeuren er toch akelige dingen zo om ons heen.
Marian, kinderen en kleinkinderen en familie gecodoleerd
met met dit verlies.
Fietsers ook veel sterkte, Tiny

Kees en Tiny

Wat een vreselijke harde dreun . Dit komt aan!!!!
Verschrikkelijk.
Marian , jullie Kinderen en kleinkind--
en ook de Zussen en broers van Co --HEEL HEEL VEEL KRACHT
En voor de hele Burkina groep , in't bijzonder Martha
Hou je TAAAAAAI.
Kees en Tiny

k

jaap en annemarie

Wat een vreselijk bericht over Co Kerssens hebben wij zojuist ontvangen.
Wij wensen Marian, kinderen en kleinkind heel veel sterkte. Ook de fietsploeg wensen we kracht en wijsheid bij het verwerken van dit verlies.

Louise van Westerop

Lieve Marian en kinderen, wat een afschuwelijk bericht, Wij zijn verbijsterd. Hoe kon dit gebeuren?
Heel veel sterkte, de komende tijd.
groetjes Edo Louise en kinderen.

Hanneke

Woorden schieten te kort ....
Dat Co en iedereen die hem dierbaar zijn dit moet overkomen.
Allemaal heel veel sterkte.

Louise van Westerop

Lieve Sjaak, ik wil jou heel veel sterkte wensen met dit afschuwelijke verlies van je maatje Co.
Wij denken aan je.....
Liefs van Aileen Niels Edo en Louise

ton en anneke bijman

Lieve Marian, kinderen en kleinkind(eren). Wat een vreselijk drama.
Wij wensen jullie onnoemelijk veel kracht en sterkte in dit grote verdriet.
Beste fietsers en begeleiders ook voor jullie heel veel kracht en sterkte. Ton en Anneke Bijman

Familie Beentjes

Het was zo'n mooi avontuur en voor zo'n mooi doel.
Wie had gedacht dat dit drama zou gebeuren.
Wij wensen de familie en de fietsploeg heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

We denken aan jullie.
Liefs de Familie Beentjes

Henk, Rie en Jan Mosk

Niet te bevatten dat Co verongelukt is. Wat een feest had moeten zijn is een diep tragische gebeurtenis geworden.
Allen die hierdoor getroffen worden, in het bijzonder zijn naasten, wensen we heel veel kracht en sterkte toe.
Onze diepste deelneming.
Henk, Rie en Jan.

bert kuijs en ans schilder

Wat een vreselijk bericht. Marian en de kinderen dit is te erg voor woorden. We spreken jullie!
De groep wensen wij veel sterkte om met dit verlies en de gebeurtenis om te gaan.

Trudi en Sjaak

Lieve, lieve mensen allemaal. We zjn geschokt, bedroefd en er vloeien tranen bij dit grote verdriet - om het gemis van Co - om zijn vrouw Marjan, zoon,dochter en kleinkind en familie. Dat jullie samen elkaar kunnen troosten. Niet te geloven dat het ergste wat kon gebeuren ook jullie en ons moet overkomen. Vandaag veel met elkaar gepraat, Gerie kwam langs, Ria- Wim Hageman - Wils - Ditje en Adama - Yvonne - Marjan - Wiljo - Sjaak is thuisgebleven, we zijn verslagen, morgen wordt er niet gefietst.....Het rondje van Co blijft in ons geheugen en voor altijd in ons hart. Marjan en familie, heel veel sterkte en kracht en we komen gauw naar je toe. Lieve fietsers, veel wijsheid en we horen het wel voor de komende dagen. In gedachten bij jullie allemaal. Trudi: Kon ik je maar even vasthouden, een dikke knuffel van mij.
Liefs Trudi en Sjaak

Toon & Joke Lute

Woorden schieten tekort ,wat een vreselijk bericht
Wij wensen de familie Kerssens en de fietsploeg heel veel sterkte !

Hans en Sabina van Westerop

wat een mooi avontuur had moeten worden eindigt op deze afschuwlijke manier.......

Marian, kinderen, familie en de groep

heel veel sterkte de komende tijd

Sjaak en Tiny,
sterkte met het verlies van een hele goede vriend.

Frans en Gertruud Zomerdijk

Lieve mensen, woorden schieten tekort......wij wensen iedereen naaste familie van Co, Burkina fietsers en de begeleiding heel veel sterkte en kracht toe bij alle stappen die nu ondernomen moeten worden !!
Sterkte!!

Nico en Lenie Zomerdijk

Wat een verschrikkelijk bericht. Wij leven met jullie mee en wensen jullie als groep veel sterkte toe. Familie van Co gecondoleerd met dit grote verlies, veel sterkte.

Erlinde

Wij wensen alle fietsers, begeleiders, familie en vrienden van Co heel erg veel sterkte toe.
We denken aan jullie.
familie Bagadjian

Anneloes&Maurice

Wat een vreselijk bericht!! het is gewoon niet te bevatten!! woorden schieten tekort.....
lieve allemaal heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!
veel liefs Maurice, Anneloes&Floor

Theo en Coby

En dan heb je even geen woorden.....
Samen zoveel mooie dagen beleefd en dan is opeens niets meer zoals het was! Wij zijn in gedachten bij jullie en wensen de familie van Co en alle fietsers veel kracht toe om verder te kunnen na dit grote verlies!

Bob en Ina Pepping

Iedere dag keek ik uit naar jullie mooie verhalen maar dit wil je toch niet horen wat verschrikkelijk....
Wij wensen de Fam en alle fietsers en begeleiders heel veel sterkte
Lieve groeten Bob en Ina

Wim Adrichem

Fietsen naar Afrika met als doel een toekomst voor anderen.
En dan een noodlottige val en is voor Co alleen nog het verleden.
We zijn geschokt en wensen Marian, kinderen en kleinkind en ook de fietsploeg en hun begeleiders veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

Wim en Wil Adrichem.

Desiree van As

Wat een verschrikkelijk bericht.
Ik wens de familie en jullie allen veel kracht en sterkte toe om dit samen te verwerken.

lieve groeten,
Desiree

Annie Koot,

Lieve Marian en kinderen,
Gecondoleerd met dit grote verlies.
Ik zal hem ook op Dijk en Duin heel erg missen.
We wensen de Fam. en alle fietsers en begeleiders heel veel kracht om deze tocht voort te zetten.

Rinus, Elly en Annie Koot

Thea en henk Langeveld

Geschokt en met zo veel verdriet willen wij Marjan en de kinderen heel veel sterkte wensen in deze moeilijke dagen. Sjaak wij denken ook en jou

Mia Ploegaert

Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte gewenst aan de naaste familie. En ook voor jullie als teamgenoot.

Kees en Ingrid Mooij

Wat ontzettend triest dat Co dit moest overkomen.
We wensen zijn familie, de fietsploeg en begeleiders heel veel sterkte

Koen, Debby en puck

Er zijn geen woorden voor dit verlies.....
Heel veel sterkte gewenst.

Full of life

Arie & Afra Mooij

allen heel veel sterkte

ankie (spanje)

Hoorde het nieuws vanmorgen van Mickelle en even later ook van Trudi zelf - kan het nog even niet bevatten en kan ook moeilijk bewoorden wat ik jullie zou willen zeggen.
Steun elkaar heel veel - geef mijn zus a.u.b. een extra knuffel - ook mijn condoleances voor de familie ook al ken ik ze niet zelf en wens jullie ontzettend veel sterkte en kracht om toch de reis te volbrengen en blijf goed op elkaar passen.

Maria Hoogeboom

Beste fietsers en familieleden, wat een verdriet, wat een schok!

Hans en ik leven mee.

Veel wijsheid en sterkte

Paul Bognini

C'est avec peine que j'ai lu ce message d'accident et mortel qui est arrivé á un des cylistes.Bien vrai que celà fut un choc, mais Mr Kerssen co, n'est pas pas mort, il vit et vivra toujours dans nos coeurs.
Que le lycée construit porte son nom, de même que sa photo poster soit collée dans chaque classe.
Malgré ces peines ce deuil, et joies, vous êtes de braves cylistes . Je vous souhaite beaucoup et encore beaucoup de courage et succès dans ce trajet de projet entrepris.
Paul

MICKELLE

Ik heb er geen woorden voor.
Mama, te quiero.

Jan en Joke

Een schokkend bericht, het kan toch niet waar zijn. Na zoveel mooie berichten.
Geschokt zijn we. Wij wensen zijn vrouw Marian en de kinderen, de fietsers en begeleiding en allen die hen nabij zijn heel veel sterkte en kracht toe om dit te verwerken. Jan en Joke Out

Marc van Leeuwen

Wat een drama! Als begeleider van de bijna historische fietstocht Bolsward-Accra weet ik maar al te goed wat er allemaal bij komt kijken. Je houdt dagelijks je hart vast en hoopt dat het goed gaat. De beelden komen weer boven. Nu besef ik des te meer wat een geluk wij eigenlijk hebben gehad. Sterkte voor alle betrokkenen.

Dirk Evers

Wat,n drama
Woorden schieten te kort,ik hoop dat jullie in Co,s gedachte verder gaan
Sterkte
Dirk

Imre Revers

Als collega van jose de jong wens ik haar en de hele groep heel veel sterkte dit verlies te dragen. Condoleance voor de familie. Ook ik ken ze niet, maar volg de groep op internet. Heel veel sterkte de komende tijd, moed en kracht om de tocht te volbrengen. Geef elkaar kracht en steun tijdens het verdere verloop van de tocht.

Diana en Bart

Wat een schokkend bericht! Vanochtend hebben we Joyce nog op het vliegtuig gezet. We waren zo blij, dat zij zich weer bij de groep kon voegen. Juist Co is de persoon geweest die haar heeft aangeraden om tijdelijk naar huis te gaan. Wij wensen zijn vrouw en kinderen, de fietsers en begeleiding heel veel sterkte toe.

Piet en José Valkering

Wat een verschrikkelijk ongeluk. Wij hebben hier geen woorden voor. Wij wensen de familie Kerssens, de Burkina-fietser en begeleiding heel veel sterkte.

Arnold en Linda Res

Vol enthousiasme waren Co en de groep van de winter nog bij ons in de schuur aan het werk met de opbouw en inrichting van de vrachtwagen. We hebben ze nog uitgezwaaid en dan dit...
In je ergste nachtmerrie komt dit niet voor, we zijn er kapot van.
We wensen Marian, de kinderen en jullie kleinkind èn de rest van de groep heel veel kracht en sterkte toe.

Jeanette

Hier zijn geen woorden voor. Wij wensen de familie, begeleiders en de fietsers, heel veel sterkte en kracht toe.
Jeanette en Guus

Linda Schelhaas

Even het blog lezen, om te kijken of er nog een nieuw verhaal is en dan dit bericht! Zo'n mooie tocht, zo'n tragische wending. Vrouw, kinderen, familie en vrienden van Co, fietsers en begeleiding, heel veel sterkte toegewenst bij het dragen en verwerken van dit verlies.

Ria Iliopoulos

Ben net gebeld, over dit vreselijke bericht.
Er zijn geen woorden voor.Ik wens zijn vrouw Marian, de kinderen en Fam. heel veel kracht en sterkte met dit vreselijke verlies
Het begon zo mooi, en dan dit.Ook de andere fietsers heel veel sterkte toegewenst.

ad, monique en de kinderen

vanmiddag nog zo genoten van jullie verhalen. Een half uur later kwam dat onheilspellende telefoontje. Het is niet eerlijk...
Wij wensen de familie de fietsers en begeleiding heel veel sterkte en kracht toe. Ook hier in Egmond Binnen brand een kaarsje.

Piet en Elly Zomerdijk

Dit had niemand in zijn stoutste dromen kunnen verzinnen. Verschikkelijk wat jullie allemaal overkomt. Heel veel sterkte voor alle beslissingen die genomen moeten worden.
Fam. van Co gecondoleerd. Fietsers, begeleiders en alle andere die hierbij betrokken zijn ook gecondoleerd en heel veel sterkte voor de komende tijd.
Piet en Elly
Ruben en Edith

Pastor Jan Veldt

In gedachten sla ik mijn arm heen om wie intens betrokken zijn bij Co, bij wat hem overkomen is en huil met jullie.

Edith Bakker

Wat een verschrikkelijk drama moet zich daar afspelen. Een dagelijks onderwerp van gesprek, is het niet op het schoolplein, dan wel bij de bakker, krijgt nu een heel andere wending!! Ik wens jullie ontzettend veel sterkte met de knopen die doorgehakt moeten worden. In gedachte is heel Limmen bij jullie!!

Cor, Joke en de meiden Theissling

Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd en we wensen jullie heel veel sterkte. We leven met jullie mee.

fam groot-hageman

hoe oneerlijk, zoveel goede bedoelingen met zo'n afloop, wij wensen iedereen veel sterkte toe de komende tijd

jos en dorien kerssens

sterkte voor jullie allemaal hier in nederland en in dat verre land

Monique Hofstee

Nog even de mail checken en dan lees ik dit verschrikkelijke bericht. Heel veel sterkte allemaal en natuurlijk condoleances voor jullie en het thuisfront.
Dat jullie samen tot een goed besluit komen.

Ellie en Arie van Westerop

Lieve Marian, kinderen, familie en Burkina Faso groep.

Er zijn al zoveel berichten geschreven, maar

"woorden schieten hier tekort"

Wat afschuwelijk.
Wat een donkere wolk die altijd zal blijven hangen.
Heel veel sterkte toegewenst en wij zijn in gedachten bij jullie.

Lieve Sjaak,
Heel veel sterkte met het verlies van je beste maatje.
Liefs Ellie en Arie

Hans en Nel Rietbroek

Ontzettend veel sterkte toegewenst bij deze verschrikkelijke gebeurtenis die een enorme schaduw op jullie prachtige reis legt. Heel veel sterkte gewenst voor allen. Voor Bart extra ls leider van de groep, wij denken aan je, groeten Hans en Nel

Esther

Wat een vreselijk bericht tijdens een een hele mooie fietstocht voor zo een mooi en goed doel....daar heb ik geen woorden voor. Mijn condoleances voor de familie.
Ik wens alle fietsers en begeleiding veel sterkte en kracht toe met elkaar en met de beslissing.
Groetjes, Esther

Adama

Co vient d'être arraché à la vie accidentellement et nous sommes tous sous le choc.
A mon nom propre, au nom de toute la population de Ouahigouya, de toute la population de Toba, et je puis vous dire de tout le peuple du Burkina Faso, je voudrais présenter mes condoléances les plus éplorées à Marjan sa femme et à ses enfants. Croyez-moi, nous sommes de tout coeur avec vous aujourd'hui et demain, face à ce drame.
Sorry, dat ik op dit droevige moment in mijn moeder taal mijn gevoelen uit .

jan en nel kerssens

Een afschuwelijk bericht, het verlies van onze Co. Wij wensen de Burkina fietsers en begeleiders ook heel veel sterkte toe.

Peter en Margo Weijers

Wat een vreselijk bericht, niet te bevatten ,

Marian en kinderen heel veel kracht, met dit zware verlies.

wij wensen de famillie en de hele fietsploeg heel veel sterkte wij denken aan jullie.

Jose Zwiep-Perey

Beste allemaal,
Een verschrikkelijk bericht over Co.
Mijn deelneming voor zijn familie.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
Ook voor de groep fietsers en begeleiding.
Jose

Jan en Joke Duineveld

Wensen de familie veel sterkte met het tragische verlies van Co.Heel veel sterte toegewenst voor de komende moeilijke tijd.

TON EN MARIAN

WE ZIJN ER STIL VAN EN ERG VERDRIETIG. HET VOELT ONWERKELIJK.
vEEL STERKTE EN WIJSHEID TOEGEWENST

Thijmen, Henk en Tjaarda

Geen woorden, we zijn stil.........

TRIX

Wat een schokkend bericht,zo'n vreselijk ongeluk,met zo'n afschuwelijke afloop,heel erg voor jullie,leef zeker met jullie mee,ik wens iedereen heel veel sterkte en kracht om tesamen dit te verwerken,en de reis weer door te zetten,Trudi voor jou extra dikke knuffel,hou je goed.

jannie admiraal

wat een drama,afschuwelijk ,voor de familie maar ook voor de groep.ik wens iedereen heel veel sterkte ,en hoop dat julliede moed en kracht kunnen vinden en dat jullie in de naam van CO detocht uit mogen fietsen .Ik wens de fam .Kerssens heel veel sterkte toe en namens mij zelf en mijn man gecondoleerd.

Bram en Henriëtte Bloedjes

We zijn een half uur geleden net gebeld, over dit vreselijke bericht. Hier zijn geen woorden voor.
Ik wens Marian, de kinderen, kleinkind en de familie heel veel kracht en sterkte met dit vreselijke verlies.
Ook de andere fietsers heel veel sterkte toegewenst.
Onze diepste deelneming.

Sjaak en Riet de Groot

Wat verschrikkelijk dat zoiets gebeurt! Wij wensen de familie heel veel sterkte toe.
Ook de fietsers veel kracht en wijsheid! We genoten iedere dag weer van jullie verhalen en dan is het door zo'n ongeluk ineens zo anders...

Margreet

Aangrijpend,
Gecondoleerd,
Heel veel sterke,
Margreet Rijlaarsdam.

cor en tiny kleverlaan

hier zijn geen woorden voor Mar en de kinderen en familie heel veel sterkte met dit ontzettend grote verlies van Co

fam meegdes d d weg

hier zijn geen woorden voor,..
gecondoleerd,
heel veel sterkte u allen.

l.perey,Haarlem

Wens jullie heel veel sterkte bij een kanjer die er voor ging, maar dat vind ik voor jullie allemaal, ik condoleer de famillie, zijn vrouw en kinderen en ben ook wel trots op wat hij wilde, maar nu is hij dood. Deze reis is volbracht. Het lijkt mij goed zo. gr Lucy

Marlies en Ad Hopman

Wat een vreselijk drama. Dit heeft Co en jullie niet verdient. We wensen alle betrokkenen heel veel sterkte en wijsheid in de komende tijd om hiermee om te gaan en de juiste beslissingen te nemen. Speciaal willen wij de familie van Co condoleren met dit dramatische verlies van Co.

Martin, ook uit Eemnes

Net de hele rits aan berichten hierboven gelezen. Tranen biggelen over mijn wangen, Co moet een heel geliefd persoon zijn!
Ik ken hem niet, ben een vriendje van Dielof. Snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren, een soort ergste nachtmerrie....zoiets kan je je toch niet voorstellen! En dan alle reacties, zoveel liefs en sterkte!

Een passende reactie, zoveel mooie woorden en wensen, ook al kennen mensen elkaar soms nauwelijks. Deze betrokkenheid van zovelen, siert de groep fietsers, begeleiders en staat nu zeker naast de naaste familie en vrienden. Mag ik hopen dat deze kracht een steun voor een ieder mag zijn. Sterkte, wij zijn hier ontdaan en denken heel veel aan jullie.

Gre Snel

Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Wat verschrikkelijk als je dit moet overkomen.
Zo sta je iedereen uit te zwaaien en pink je een traantje weg. En denk daarbij als alles maar goed gaat.
En dan dit bericht horen. Het is niet te bevatten.

Gerard Bleijendaal

Vanmiddag het trieste telefoontje gehad over wat Co Kerssens, tijdens die belangrijke fietstocht, in Spanje, is overkomen. Wij zijn er kapot van, temeer omdat wij Co goed kenden en ook zeer waardeerden. Wij wensen zijn vrouw Marian en kinderen Linda, Marco plus partners en (aanstaande) kleinkind heel veel sterkte toe. Wij zullen zijn no-nonsense benadering zeer missen.
Helma en Gerard Bleijendaal.

Pastor Jan Veldt

Bij het ontsteken van een kaars vanmorgen, zei ik:
"Gezegend zijt Gij, Eeuwige, onze God, Koning van de wereld. Gezegend zijt Gij om het licht, dat wij ontsteken.
Moge het zijn glans verspreiden over ons. Moge het zijn warmte geven aan wie koud zijn en versteend. Moge het
zijn energie uitstralen naar wie gaan in duisternis en staan
in de schaduw van de dood."

joop en trudy Beentjes

Wat een drama, heeft zich gisteren afgespeeld in spanje. Het is niet te bevatten.

Wij condoleren Marian, kinderen en de naaste broers en zussen met dit zware verlies.
En wensen hun heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Ook de fietsers gecondoleerd met Co hun fietsmaatje.
En veel sterkte met de beslissing welke jullie ook nemen gaan.Onze gedachten zijn bij jullie.

Wil en Rene Dijkstra

Hebben het verschikkelijke nieuws gehoord,wij wensen Marian kinderen en kleinkinderen ontzettend veel sterkte en kracht toe.

Rian van Meel

Wat een overrompelend en vreselijk nieuws.
Ik wens familie , fietsers, begeleiders en vrienden alle sterkte toe om dit grote verlies te verwerken.

Joke Kuijs

Vanmorgen werd ikgebeld door mijn zus Rina uit Castricum. Ze had het vreselijke bericht gelezen in de krant. Ik wist niet wat ik hoorde. de koude rillingen liepen over me heen. Ik wens jullie als groep, maar in het bijzonder de directe familie van Co heel, heel veel sterkte toe om dit grote verlies te kunnen dragen. Wat een drama.

lajos en joke horvat

wat een vreselijk bericht is het dit wij wensen marjan kinderen en jens heel veel sterkte met dit grote verlies

Tim & Saskia Idema-Brakenhoff

Dit moet een vreselijke nachtmerrie zijn! Marian en kinderen, heel veel sterkte en kracht gewenst om met dit verlies om te kunnen gaan.

Jan& Ria Pepping

17 sept
Wat verschrikkelijk bericht.Wij wensen Marian kinderen
kleinkinderen en fam heel veel sterkte toe om dit grote verlies van Co tedragen.
Ook de fietsers en begeleiders wensen wij kracht en wijsheid

Tim & Saskia Idema-Brakenhoff

Sorry, en niet te vergeten de fietsers die getuige zijn geweest van dit vreselijke moment. En natuurlijk familie en vrienden, heel veel sterkte!

bart en margot weda

Wat een vreselijk zwaar verlies is dit!! Niet te bevatten, zoveel verdriet en gemis zal deze gebeurtenins met zich meebrengen. Lieve lieve marian linda dennis, jens , marco en annemiek heel veel sterkte en in gedachten zijn wij bij jullie!!!

Nico en Marianne

Wat verschrikkelijk. Dit kun en wil je nooit voorzien als je zo'n grote reis gaat maken met een hechte groep.
Wij wensen de familie en ook de groep heel veel sterkte met dit verlies. Ook heel veel sterkte met het besluit wat jullie nu verder gaan doen. In en in triest dat zoiets is gebeurd.

Full of Life Wellness Center Limmen

Wat een verschrikkelijke tegenslag voor dit geweldige initiatief.

Wij wensen familie, vrienden, kennissen en de fietsgroep heel veel sterkte toe!

Full of Life team

cune & familie

Lieve mensen,

Wat ontzettend erg om zo'n bericht te krijgen. Wij hebben zó gehoopt dat zoiets niet zou gebeuren. Wij leven ontzettend met jullie mee en wensen jullie heel veel sterkte daar en met het maken van de beslissing en met het verwerken van deze vreselijke ervaring. Vanuit hier ook heel veel sterkte voor de familie.

Hartelijke groet (&liefs & kus voor Addy),
Cune

Edwin en Elles

Je hoopt altijd op voor de wind, dan komt een storm als deze wel heel hard aan.

Wat jullie ook besluiten, jullie zullen verder gaan in een ander verzet.

Wij wensen jullie en de familie van Co heel veel sterkte met dit grote verlies

Bas Peters

Hoe onwerkelijk en niet te begrijpen kan nieuws zijn. Ben diep geschokt.
Sterkte voor Marian en alle familie, vrienden en de organisatoren en deelnemers aan deze missie.
Het is niet eerlijk.

Agnes Bakker

Wat een verschrikkelijk nieuws als je dit hoort.
Heel veel sterkte met het verlies van Co.
In gedachten ben ik bij jullie.

Anneke en Giel de Reus

Wij zijn diep geschokt door dit bericht.
Wij wensen Marian, kinderen en verdere familie veel kracht en sterkte om dit verlies te verwerken

Elly en Bert Meijer

Vol ongeloof en verbijstering hebben wij kennis genomen van het overlijden van Co. Wij kunnen het niet bevatten. Waarom toch????
Wij wensen de gehele familie enorm veel sterkte toe.

groep 5 van de paxchristischool

Heel erg dat er een ongeluk is gebeurd!
En wij hopen dat jullie verder kunnen fietsen.
Hopelijk gaat het met de anderen goed.

Wij blijven de website bekijken.
succes!

Bert en Elly Meijer

Wat een schok dit te horen. Wij wensen allereerst de familie Kerssens HEEL VEEL STERKTE de komende tijd.

Ook voor de fietsploeg STERKTE met alle beslissingen die nu genomen moeten worden.

Bert en Elly

Ria en John Winder-Kuijs

Wat een vreselijk bericht.
Marian en kinderen dit is niet te bevatten.
Wat jullie en ook de groep is overkomen daar zijn geen woorden voor.
Wij wensen jullie en de groep heel veel kracht en sterkte.

Thea Kranenburg

Lieve moedige fietsers,

Heel veel sterkte gewenst na dit verschrikkelijke ongeluk met Co.
Het is een heel moeilijke beslissing, die jullie nu met elkaar moeten nemen, ik wens jullie veel kracht en wijsheid toe!
Mijn medeleven gaat uit naar de familie van Co.

Herman en Els Veldt

Marian,Marco,Annemieke,Dennis,Linda en Jens,
Wat een grote schok het is niet te bevatten,
Waarom zijn er zoveel vragen,
Waarom is er zoveel pijn,
Waarom zijn er zoveel dingen,
die niet te begrijpen zijn.
Soms is er zoveel wat we voelen
maar zo weinig wat we kunnen zeggen.......
Heel veel STERKTE nu en de komende tijd.
Ook voor de fietsgroep heel veel STERKTE.
Herman en Els en kinderen.

Ruud en Marianne Stevens

Lieve fietstfamilie,

Want dat zijn jullie geworden. Met tranen in onze ogen dit verschrikkelijke bericht gehoord en gelezen. Heel veel sterkte met welke beslissing er ook gemaakt wordt , deze verdient respect, zorg goed voor elkaar en extra dikke knuffel voor Addy

bewoners Clevestyn lage weide

de vlag hangt bij ons halfstok,wij zijn diep geschokt
wat er gebeurt is, heel veel kracht en sterkte
toegewenst, ook voor de familie !!!
namens alle bewoners.....

Freek Dekker (hvp blauw)

Woorden schieten te kort..

Heel veel sterkte toegewenst.

Ad en Wilma van Beest

Wat als een droom begon is geeindigt in een groot verdriet
dat er van alles op dit avontuur kon gebeuren wist iedereen
maar dit is iets wat niemand voorziet
We willen de familie heel veel kracht toe wensen om dit grote verlies .Ook de fietsers sterkte gewenst.

peter en Jola Bakker

Beste fieters,
Wat een ramp, dit was niet de bedoeling geweest van deze tocht.
Maar het ernstige wat je kan bedenken is gebeurd.
Woorden komen je tekort.
Wij willen de hele familie Kerssens sterkte wensen de komende tijd en die nog komt.
De fietsers en begeleiders ook sterkte en veel kracht voor de moeilijke beslissing die ze moeten maken.

Peter en Jola Bakker

wilco van pel

Beste fietsers, familie,

Bij deze wens ik jullie allen veel sterkte en kracht toe met dit vreselijke verlies. Onbegrijpelijk.
Fietsers: veel sterkte en kracht toegewenst met de beslissing die ook jullie moeten nemen nu.

Theo & Eugenie Jak

Wat een vreselijk bericht, we willen de familie heel veel sterkte wenzen.
Maar ook de fietsploeg, jammer dat jullie dit moeten meemaken.
Sterkte nogmaals

hannie de jong heiloo

heel veel sterkte toegewenst met dit vreselijke bericht

pastor Herman Helsloot

Mede namens de parochianen van Heiloo, wil ik mijn medeleven betuigen aan alleen, die door dit verlies zo zwaar getroffen zijn. Wij gedenken jullie in onze gebeden komend weekend.

Herman Helsloot

Piet en Trudy Bos

Woorden schieten te kort!
Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Co, die zo goed voorbereid was
Co, die zo zelfverzekerd aan deze reis begon
Co die zo bruisde van energie
Wij wensen Marian en familie, maar ook de fietsgroep
heel veel sterkte en kracht de komende tijd om dit verlies te verwerken en hoe nu verder?

Kees en Truus; heel veel sterkte en wij zijn er voor jullie.

groetjes Piet, Trudy en familie Bos

Jennifer de Boer

Wat een vreselijke gebeurtenis! Veel sterkte met het verwerken van het tragische verlies van een enthousiaste en gewaardeerde teamgenoot en vriend. Het team van Impulsis leeft mee met jullie en we wensen jullie de kracht om met elkaar door deze moeilijk periode te komen.
Jennifer - Impulsis

Cor en Lida Hoebe

Marian
Geen mooie woorden en verhalen .
Alleen heel veel sterkte.

"Coby Smiers

Vanmorgen het vreselijke bericht op de radio gehoord.
Ik wens jullie, ook namens Gerrit, heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Dit is niet te bevatten.

Ineke Visser

Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan iedereen.

René en Leontine Struik

Ons hele leven is een reis en soms heb je de reis van je leven zoals Sjaak en Co deze fietstocht vast en zeker hebben beleefd.
Dat daar door dit noodlot zo abrupt een einde aan is gekomen is onvoorstelbaar.Sprakeloos en diep geschokt zijn we.
Wij wensen Marian,de kinderen,kleinkinderen
Sjaak en Tiny heel veel sterkte,steun en kracht toe om dit grote verlies te verwerken.

Ans winder

Wat ontzettend jammer dit ongeluk, het enthousiasme spatte van jullie verhalen af.
Jullie hebben nu veel te verweken en te regelen.
Veel sterkte daar mee! Voor jullie fietsers en begeleiders en de familie van Co.
Ook namens Jan

Jack en Gerda Burgering

Samen een lange voorbereiding met elkaar
Samen onderweg naar een heel goed doel
Wat jullie gisteren deed overkomen daar
Geeft iedereen een heel triest gevoel
Ongeloof, pijn, waarom en heel veel verdriet
Anders omschrijven kan ik het niet

Familie, fietsgroep met begeleiders en vrienden, we condoleren jullie met het verlies van Co.
We wensen jullie heel veel sterkte en zullen de komende tijd vaak aan jullie denken.

Jack en Gerda Burgering, Limmen

Marion en Edwin van Stralen

Vanmorgen de krant gepakt om snel even de koppen te lezen voordat ik naar m'n werk ga. Voorpaginanieuws een schok gaat door mijn lichaam: fietser Limmen/Burkina verongelukt ik durf niet te gaan lezen. Dit zijn onze fietsers die ik al dagen volg. Dit mag niet waar zijn.
Nu schijnt de zon in Limmen maar we zijn in diepe rouw. Fietsend door Limmen zie je de vlaggen half stok hangen. Lieve allemaal wij huilen met jullie mee.

Willem en Margo Vaandrager

Beste fietsers,
Wat een verschrikkelijk bericht is dit! De schrik en het ongeloof als je dit leest, vreselijk!
Ik wil de familie condoleren en heel veel sterkte en kracht toewensen bij dit zware verlies.
Ook de groep, die nu bij elkaar is, heel veel sterkte en kracht, wat een prachtige gedachte om in de geest van Co door te gaan, maar o wat zal dat moeilijk zijn.
Wij bidden en hopen dat jullie met elkaar deze opdracht mogen volbrengen.

Willem en Margo Vaandrager

Gerard Berghuis

Ja, ik schrok ervan. Ik las het bericht vanmorgen pas in de krant. Ik wil graag zijn vrouw, kinderen en verdere familie van harte condoleren en veel sterkte toewensen. Maar ook jullie, fietsers heel veel sterkte.

Erze en Marietje Tebbens

Onvoorstelbaar, alles is al gezegd.
samen heel veel sterkte gewenst.

Autobedrijf Kaandorp

Wat een vreselijk nieuws. Familie en fietsers gecondoleerd met dit enorme verlies. We hebben bewondering voor jullie besluit om toch door te gaan, ondanks alle tegenslagen blijft het een fantastisch initiatief.

Guus en Carin Kaandorp en alle medewerkers

Carlien Reijnders

Gister dat ik uit mijn werk kwam zei Koos dat broer Ton gebeld had om te zeggen dat Co was overleden.Mijn mond viel open en ik kreeg gewoon kippevel.
Heel veel sterkte voor de familie en ook de fietsers.

Saskia

Wat een schrik en verdriet voor alle betrokkenen. Heel veel sterkte!

Ber de Wit

Erg geschokt door het ongeval,hoorde het van mijn broer Rob kon het niet geloven.

Wens de vrouw en kinderen van Co heel veel sterkte.

Voor de fietsers en begeleiders een ontzettend moeilijke beslissing om door tegaan of te stoppen,wens ze ook heel veel sterkte toe.

Joke Boerrigter

Ik volg sinds kort jullie vrolijke verhalen van deze schitterende reis.
Nu dit vreselijke bericht.
Gecondoleerd met dit enorme verlies.
Heel veel sterkte gewenst voor de familie en fietsers.

iet van hoof (brandweer Castricum)

lieve mensen, wat een verschrikkelijk nieuws,wat een enorm verlies.Wij wensen Marian, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe.
Sjaak , Tine en de andere fietsers, sterkte met het verlies van jullie goede vriend en fietsmaatje Co.
Bert en iet

Afra en Jan Zonneveld

bij deze onze condoleances aan de familie van Co !
Wat zo spontaan is ontstaan, is met dit drama geeindigd.
Wij wensen de familie en de fietsmaatjes heel veel sterkte.

Salifou Sodre, DSF, Ouahigouya, Burkina Faso

Chers amis ;
C’est avec une très grande consternation que nous venons d’apprendre la disparition tragique d’un membre du groupe des cyclistes en ce jour,17 Septembre 2010. Nous sommes très attristé et profondément touché par le décès de Mr CO KERSSENS et je viens au nom de tous les membres de DSF, des communautés du Yatenga et à mon personnel, vous présenter toutes nos condoléances les plus attristées et que Dieu le tout puissant agrée son âme, qu’il repose en paix.
Nous disons bon courage à la famille du disparu, paix à son âme !
Pour DSF
Salifou SODRE

Beste vrienden, Met grote verslagenheid hebben wij vandaag, 17 september, het bericht ontvangen van het tragische overlijden van een van de leden van de fietsgroep. Wij zijn ontzettend droevig en diep geraakt door de dood van Co Kerssens en uit naam van alle leden van DSF, de bevolking van Yatenga en mijzelf, biedt ik jullie onze diepbedroefde condoleances aan. Dat God de almachtige hebbe zijn ziel, dat hij mag rusten in vrede. Wij wensen de familie van de overledene veel sterkte, vrede zij met hen.
Namens DSF, Salifou Sodre

Adri en Rina Hopman

Lieve Marian, Marco en Linda, wat een drama hebben jullie te verwerken. Je maatje en jullie vader Co uit jullie leven weggerukt en dat op zo'n mooie tocht. Marian, je zei vanmorgen dat jullie samen wel 90 hadden willen en kunnen worden. En dan dit zware verlies. Ook wij zijn compleet verslagen.

Fantastisch om te lezen dat de hele groep renners door gaat. Co had dat zo gewild. Maar wat een zware beslissing!

Veel sterkte Marian en kids, maar ook aan de fietsmaten van Co.

Jos Bruijns

Beste fietsers,

Schrikken, ontroering en ongeloof…..
Alle familie en vrienden, gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.
Fietsers, ondanks dit verschrikkelijke verlies heel veel sterkte met de voortzetting van jullie wereldreis. Gelukkig hebben jullie elkaar om steun te vinden en het verlies te delen en goed dat jullie, in overleg met elkaar en familie, besloten hebben de reis voort te zetten. Het zal zeker niet gemakkelijk zijn en ik hoop dat jullie met elkaar kracht en energie te vinden om door te gaan evengoed nog te gaan genieten van al jullie belevenissen!
Heel veel sterkte en medeleven !
Jos en Mireille Bruijns !

P. Arouna OUEDRAOGO

Hi again, I am afraid my yesterday message did go through: I apologise for that. Here to say how much sadness haunted me all day yesterday, when I heard about this tragic accident. As a Burkina native, and in addition a Toba native, I want to send my tearful condolences to CO KERSSENS's family, and to the hole cycling team and to all Limen people. I am sure that Ouahigouya, and Toba and even all Burkina people are joining to these condolences. We are all behind you, hearfully. Best regards. Arouna

René en Leontine Struik

Moedig van jullie om weer verder te fietsen!
We hebben bewondering voor jullie en kunnen ons voorstellen dat voortzetting van de tocht zal zeker bijdrage aan de verwerking na het verlies van jullie fietsmaatje Co.
Heel veel succes!
Onze gedachten gaan ook uit naar de Europa fietsers Ook jullie willen we een hart onder de riem steken.
Het zal voor jullie zeker even zwaar zijn.
Net zoals het voor de thuisblijvers is,die hun verdriet 'alleen' moeten verwerken.
Sterkte allemaal!

wilco van pel

Hoorde zojuist dat er toch is besloten om de tocht door te zetten. Wat een kracht en bewondering spreekt hier uit. Maar laten we de mensen niet vergeten die toch teruggaan. Ook daar is moed voor nodig. Bij deze wens ik jullie allen nogmaals veel sterkte toe.

Wilco

P. Arouna OUEDRAOGO

Hi, it's me again. I am here to renew my warmest greetings to Mariane and Nico and sister and daughter, including all relatives, for their courage in front of this tragedy. I am also willing to send strong encouragements to the rest of cycling team about their decision to move ahead: it is true, this is a courageous decision, and thanks God, all my people in Ouahigouya and Toba and Burkina will welcome you. Best, Arouna

Sjaak en Dorien Jonker

Heel veel kracht voor de fietsers en de familie van Co

Hiljan en Roel Bruntink

Familie en fietsers gecondoleerd met het verlies van Co en veel sterkte de komende tijd.

Kees en Marlies Uiterwijk Winkel

Sinds het bericht van het fatale ongeluk van Co zitten we stuk, weten we even niet wat we moeten zeggen. Co was zo ontzettend goed voorbereid voor deze tocht. Zaterdags fietsen vanaf ons huis aan de Dr. Jacobilaan te Bakkum, dinsdags spinnen bij Full of Life in Limmen. Hij had er zo ontzettend veel zin in. Wat kon er fout gaan?
In het voorjaar heb ik (Kees) met o.a. zwager Ed, 5 dagen gefietst in Andalusië en Ed is toen ook zwaar ten val gekomen. Het viel achteraf gelukkig allemaal mee, maar het besef nu is dat het toen ook slechter had kunnen aflopen. Je staat er niet zo bij stil, je verwacht ‘t natuurlijk niet, maar het blijkt nu dat het wel fout kan gaan. Co was op het verkeerde moment op de verkeerde plek. Een enorm verlies voor iedereen, maar vooral voor Marian, Linda, Dennis, Jens, Marco, Annemieke en hun ongeboren kindje.
We leven met hen mee, en ook met de hele groep fietsers.
We zijn zeer ontroerd te horen dat de school in Burkina Faso de naam van Co gaat dragen; kippenvel!
Heel veel sterkte allemaal.

Kees en Marlies Uiterwijk Winkel

Willem en Ans Krom

Woorden schieten te kort wat een vreselijk drama !
Lieve familie Kerssens heel veel sterkte gewenst met het verlies van Co.
Voor de fietsers die doorgaan ook heel veel sterkte!!

Dita Sassen

Wat vreselijk dat een fietstocht voor het goede doel, met een hechte groep fietsers, op zo'n manier voor Co moet eindigen. Ik ken de personen niet persoonlijk, maar heb respect voor de deelnemers! Ik wens iedereen, en in het bijzonder, de familie van Co Kerssens heel veel sterkte toe.

marcel & monique lute

wat een verschrikkelijk drama ,familie en vrienden heel veel sterkte met het verlies van co.
fietsers ook nog heel veel sterkte en kracht de rest van de tocht
(marcel en monique brandweer castricum)

Jan en Greet Borst-den Hartog

Lieve allemaal,
"Er is zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...." We wensen jullie veel sterkte en zijn in gedachten bij jullie. Lieve groeten van Jan en Greet uit Castricum.

Jos en Gre Henselmans

Beste fietsers,

Net terug van een weekje België. Mijn dochter had me gisteren al gebeld . er was een ongeluk gebeurd bij de fietsers Co Kerssens was overleden.
Ontzetting,verwarring ,ongeloof. Maar inderdaad het is echt zo,en bij het lezen van alle reacties pink je toch een traan weg.
Familie Kerssens heel veel kracht toegewenst om dit verlies te kunnen dragen.Ook de groep wens ik veel wijsheid en samenhorigheid toe. De toch al zware reis wordt nu weer even zwaarder maar als jullie als groep je krachten en gevoelens bundelt zullen jullie het einddoel zeker halen.
Morgen zal ik zeker een kaars opsteken voor Co en zijn familie

in gedachten bij Jullie
Jos en Gre Henselmans

Sjoerd Uiterwijk

Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies!

Stichting Muttathara

Ook wij vernamen van dit bizarre ongeluk van Co. Allereerst condoleren wij zijn vrouw Marjan en kinderen Marco ,Linda Annemieke en Dennis en zijn kleinzoon Jens met verlies. Co was een sportieve man die zoveel voor een ander over had en dat ook deed. Wij wensen de familie veel kracht en sterkte in de komende moeilijke tijd.
De stichting Wol condoleren wij, de leiding en de groep, met dit verlies en wensen hen op de verdere tocht een goede reis toe. Goed dat de school zijn naam ontvangt.
Met medeleven, namens Muttathara ( hans oudejans)

Ria Casalod Brakenhoff

Mijn oprechte deelneming voor familie en vrienden van Co - en allen die hem zó zullen missen!
Bij zo'n verlies in zo'n hecht team is pijn en verdriet overheersend en vallen woorden zwaar - en toch...jullie zullen DOORGAAN in zijn geest en spirit!!
Dat Licht jullie harten mag raken en verlichten
en Kracht jullie moge sterken om samen verder te gaan in de geest van het Begin -
Ik bid dat de Eeuwige jullie vooruit zal gaan
om alle obstakels ver weg van jullie te houden
en Zegen jullie deel mag zijn op jullie verdere tocht.
Er brandt Licht voor jullie allen!
Veel liefs en sterkte vanuit Assendelft!
Ria Casalod

peter en lia brandjes

Wat een vreselijk drama, niet te geloven.
We wensen Marian, kinderen en kleinkind heel veel sterkte met dit grote verlies.
Maar ook Sjaak en Tiny en de andere fietsers veel sterkte met het verlies van Co.
Peter en Lia Brandjes (brandweer Castricum).

Jeannette Schoone

Beste fietsers,

Wat een dramatisch nieuws over het ongeluk van een van jullie medefietsers! Dat hakt er in op zo'n zware maar speciale tocht. Met alle respect voor degenen die doorgaan en evenveel respect voor degenen, die huiswaarts keren, wens ik jullie heel veel moed en sterkte toe. Ook veel sterkte voor de familie van Co om dit verlies te dragen.
Ik volg jullie tocht "op de voet" en hoop dat de rest van de tocht zonder ernstige incidenten verloopt en jullie veilig en gezond Burkina bereiken.

Jeannette Schoone, Zaandam
nicht van Bart Korf (heb zelf 20 jaar in de derde wereld gewerkt dus weet waar jullie het voor doen)

Hi Good Friends,
This is an encouragement message, I can see where you are today, and thanks God, you are all great people. Take care of you
All the best
Arouna

agnesm@quicknet.nl

Ik was een week van huis en bij terugkomst las ik dit afschuwelijke bericht op mijn computer. Ik ben geschokt.
ik wens zijn vrouw, kinderen, familie en alle mensen van de groep heel, heel veel sterkte om dit grote verlies te kunnen dragen en mijn condoleances voor iedereen.
Het is zwaar om zonder Co verder te fietsen. Nogmaals heel veel sterkte. Ik leef met jullie mee. Agnes Meijer

Cheryl van Kempen

Een paar dagen geleden leerde ik voor het eerst over jullie fietstocht. Twee dagen later dit verschrikkelijke nieuws.
Mijn oprechte deelneming in deze moeilijke tijd voor de familie en vrienden, degenen die terugkeren en degenen die verder gaan. We leven met jullie mee.

dirk evers

het is al weer,n paar weken geleden,wat hebben ook buitenstaanders,waaronder ik,geleden
wat ik heel fijn vind is de goede geestelijke en puur menselijke kerkelijke ondersteuning
waaronder morgen in limmen (pkn)waarschijnlijk ook ,n geestelijke voorbereiding om de missie te volbrengen