FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Persbericht: Monsterfietstocht naar Burkina Faso gaat door

Na het ongeval bij de afdaling van Ronda naar Algeciras, waar door een tragisch ongeval Co Kerssens is overleden, is de gehele groep in grote verslagenheid diezelfde avond in Algeciras (bij Gibraltar) samen gekomen. Ook de Europa-fietsers, waar we diezelfde morgen al afscheid van hadden genomen, hadden zich weer bij de groep gevoegd.

Na een minuut stilte, het delen van elkaars ervaringen en emoties, werd een rondje gemaakt over de vraag:' Hoe verder met de monstertocht naar Burkina Faso'.
Na een nachtje slapen, kwam de groep weer bij elkaar en is besloten in meerderheid de overtocht naar Marokko te maken. Co zou willen dat wij dát afmaken, waar hij zich de laatste 1,5 jaar voor ingezet heeft. Enkele fietsers besloten naar huis te gaan.

Alles bij elkaar een moeilijke beslissing waar we Co zijn aanwezigheid en geestkracht met ons mee zullen dragen. Op het moment van afscheid van Co in Castricum, zal de fietsgroep ook een herdenkingsdienst houden in Marokko.

We leven ten volle mee met Marian, kinderen, kleinkinderen, verdere familie, vrienden en bekenden.

Dirk en Coby Jak

Gecondoleerd met het verlies van Co Kerssens.
We willen Familie, vrienden en alle betrokkenen heel veel sterkte wensen!

Fred Meijer

Beste fietsers,

Wat een ongelovige zware beslissing hebben jullie moeten nemen om door te gaan. Ik wens jullie en de familie van Co heel veel sterkte om dit zware verlies te dragen. Ik denk wel dat dit de juiste beslissing is om door te gaan voor dit geweldige doel en zo het verlies beter te kunnen verwerken.

Fred Meijer.

Corrie

Alle fietsers sterkte in deze bedroefde dagen.

Wat een moeilijke beslissing is dit voor iedereen geweest, of je nu beslist dat je doorgaat of dat je beslist dat je naar huis gaat, het blijft heel moeilijk.

We blijven jullie steunen vanuit hier door elke dag weer jullie verhalen te lezen en hierop te reageren.

Heel veel sterke de komende weken

Corrie

ad, monique en kinderen

Wat een moedige en (denk ik) goede beslissing!
We wensen jullie alle kracht en sterkte toe op het volgende gedeelte van de tocht.
Blijf elkaar steunen en wij zijn in gedachte bij jullie.

shirley en ad coolen

Moedig voor hen die door gaan en moedig voor hen die naar huis gaan.

Allemaal heel veel sterkte, ieder op zijn of haar manier, met het verlies van jullie maatje Co.

Familie van Co het is niet met woorden te omschrijven de kracht en sterkte die wij jullie toewensen.

Met lieve groet,

Marian, Marco, Linda, Dennis, Annemiek en Jens

Beste fietsers,

Ondanks dat wij volledig verslagen zijn door dit ongelovelijk grote verlies, willen wij jullie veel sterkte wensen met de verdere reis.
Wij respecteren jullie beslissing en hopen dat jullie deze reis voor Co tot het einde kunnen volbrengen.

Sterkte,
Marian, Marco, Linda, Dennis, Annemiek en Jens

Karin Bruins en Tim Buter

Wat zal dat een moeilijke beslissing zijn geweest. Heel veel sterkte voor de familie van Co en voor de fietsers.

Jan Boelen Hurdegaryp

Beste mensen van de fietsgroep. Wat zal dat moeilijk zijn geweest om hierin een beslissing te nemen. Ik kan me voorstellen dat iedereen het net weer even anders voelt. Respect voor de fietsers die terugkeren en respect voor de fietsers die doorgaan. De komende dagen zullen erg zwaar zijn. Veel sterkte voor iedereen

Astrid Hof

De vlag wappert in de zon.
Voor de kerk....half stok.
Wat een vreselijke schok voor iedereen.
De verhalen waren zo mooi en nu dit....
Jullie zijn en blijven een inspiratiebron voor ons allemaal. Op de fiets, voor elkaar, met elkaar.
Als team, als gemeenschap, als wereldburgers.
Met de ander..... voor de ander.
Iedereen heel veel kracht en sterkte!

Henk Hudepohl en Erna Peijnenburg

Sinds jullie vertrek hebben we steeds de reis gevolgd via de reisblog en jullie fantastische verhalen gelezen. En nu dit... Verschrikkelijk. We denken aan jullie, Johan en de anderen (die we niet zo goed kennen) en hebben veel respect voor jullie besluit om door te gaan in de geest van Cor. Heel veel succes, sterkte, we denken aan jullie en bidden voor jullie en Cor en zijn familie.

Henk Hudepohl en Erna Peijnenburg

Olaf

Wat een tragisch bericht. Ik wens de familie veel sterkte toe, evenals de de dappere fietsers die de tocht gaan voortzetten.

Chrisje

Wat verschrikkelijk dat dit is gebeurd. Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en ook voor de fietsers. Erg knap dat jullie de tocht voortzetten en ik wens jullie dan ook veel kracht toe.

Peter MASTENBROEK

Beste fietsers, ik ben een oude kamaraad van Dielof en heb jullie reis nog niet eerder kunnen volgen.
Ik ben enorm geschokt door het ongeluk van Co, en wens zijn familie en ook jullie veel sterkte om dit verlies te verwerken. Hoop dat er niet meer ellende op jullie weg komt. Groet, Peter.

Hans en Corry Zomerdijk

Familie en vrienden van Co gecondoleerd met dit verlies. Ook de Burkina groep gecondoleerd.
Groot RESPECT voor jullie allemaal, of je nu doorgaat of huiswaarts keert !!!
Groet en succes !

Rozalien Admiraal

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen
Wat zal het moeilijk zijn voor jullie ,ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden
Vanuit limmen leef ik met jullie mee

Rozalien Admiraal

Ierlandvissers

Een domper op onze trip dit nieuws wij vinden het heel moedig om door te gaan en hebben er zeker begrip voor

Ons 10 en

Johanna

Ik respecteer en heb ontzag voor alle beslissingen. Ik wens jullie heel veel sterkte komende dagen en blijf jullie volgen.
Johanna

Carien van Bleisem en Wim van Diepen

Lieve fietsvrienden en familie,

Wat een afschuwelijk drama.

We wensen jullie heel veel sterkte, troost en steun toe met elkaar in deze zwarte tijd.

Allen gecondoleerd.
We zullen een kaarsje voor jullie aansteken.

Carien en Wim

Joke

Heel veel sterkte voor de alle betrokkenen bij dit zware verlies

Wim en Dina Hageman

Erg dapper dat jullie hebben besloten door te gaan.
Veel sterkte en goede reis, en pas goed op elkaar
Wim en Dina

Dimitri

Wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten nemen. Maar ik denk dat het de juiste is.

Heel veel strekte en succes gewenst de komende dagen

Take Care

Dimitri

Bert en Anna //Edam

Allen een goede veilige voortzetting toegewenst en nogmaals allemaal veel sterkte met de verwerking van de emotionele episode.

groet.

Gitte

Wat een schok...wat een verslagenheid..wat een verdriet. Er zijn gewoon geen woorden voor. \Wij wensen de familie van Co , en allen die hem na staan heel veel sterkte.

Nijssen Jr. BV, Erik-Jaap Kroone

Overvallen en geschokt hebben wij kennis genomen van het tragische nieuws wat Co en jullie in Spanje is overkomen. Als sponsor van dit project willen wij, directie en medewerkers van de firma Nijssen Jr. BV, Co z'n vrouw, kinderen en verdere familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Co, die Nico en ik ook persoonlijk kende als vaste opsteker bij de vele veilingen bij Vitesse '22, zullen we dan ook gaan missen in de toekomst. Wij wensen de fietsers die hebben besloten door te gaan heel veel sterkte de komende tijd.

Directie en medewerkers Nijssen Jr. BV,
Nico Beentjes
Erik-Jaap Kroone

Rogier en Eugenie

Langzaam maar zeker begint door te dringen wat er gebeurd is, kan het nog steeds niet geloven eigenlijk. Een beetje opgelucht zijn we wel dat m'n moeder (Addy) terugkomt. Maar ook trots op de bikkels die doorgaan. Heel veel sterkte voor de fietsers, iedereen om ze heen en natuurlijk de familie van Co. We leven met jullie mee.

Martin en Renee

Wij zijn geschrokken van het nieuws .En wensen iedereen heel veel Sterkte de komende tijd.

vredeburg limmen

Marian en fam. gecondoleerd. Ook de fietsers en begeleiding gecondoleerd. Sterkte voor degene die doorgaan maar ook voor degene die terug komen. Ria en Dick, Jos en Dorien

Ramona

Wat een nieuws, was echt sprakeloos.... En wat een dappere beslissing van jullie allemaal (voor zowel degene die door gaan en voor degene die naar huis gaan).
We denken aan jullie,

Heel veel sterkte de aankomende tijd,

Ramona en het hele team van café restaurant Sea You.

lajos en joke horvat

wat een eerbetoon aan co en wat een moed om door te gaan en een dapper besluit om terug te gaan vvor beide veel respect en heel veel succes met de tocht

jos en marjan zomerdijk

Als familie van Yvon en Kees zijn wij begaan met het fietsavontuur voor Burkina Faso. Vanmorgen werden wij gewekt door de wekkerradio met het afschuwelijke bericht en dachten meteen: nee he!!! Voor onze familie Yvon en Kees en Kees Smit veel sterkte, maar natuurlijk de hele groep heel veel sterkte met alles, wat jullie beslissing ook is.

Theo, Coby en Nadieke

Johan en José ; de hele groep, maar jullie in het bijzonder zijn de hele dag in onze gedachten. Hetgeen er gebeurd is heeft ons diep geraakt! We staan voor 100% achter jullie beslissing om de tocht te vervolgen, maar snappen ook de mensen die terug naar huis gaan. Zorg goed voor elkaar en alle andere fietsers en begeleiders die verder gaan. We hopen dat het jullie lukt om in Afrika jullie dagelijkse routine weer op te kunnen pakken maar deze zal zonder Co en de fietsers die teruggaan een hele andere routine worden!
Een dikke zoen van ons

Boetje

Beste Marian, Marco, Lin, Den en Annemiek,
Wat een ongelovelijk drama! Ik zit met rillingen de condoleances en verhalen te lezen over Co en de manschappen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen bij het verwerken van deze prachtige man, vader, schoonvader en opa.
Kus en groet, Boet

jannie admiraal

Wat sterk van ,wat een beslissing.veel RESPECT.voor jullie allemaal .heel veel sterkte .

Baukje de Jong Spoor Chanagroep

Dt draag ik op aan de groep
Als ik ga,moet je niet huilen
Want echt weg ben ik niet
Mijn lichaam is nu duizend dingen
Heb daarom niet zoveel verdriet

Ik ben de wind
Ik ben de regen
Ik ben de zon
Het jonge gras
Ik ben de sneeuw en duizend dingen
Ik ben weer degene die ik was

En als ik wakker wordt
Bekijk dan de bomen en de blauwe lucht
Kijk naar de vogels in hun vlucht

Want al die duizend dingen ben ik
Sinds ik mijn lichaam achterliet
Die duizend dingen zijn mijn leven
Dus echt weg ben ik niet

En reis met jullie mee ook in je verdriet
Groet Baukje

Elsche & Dingeman Korf

Beste doorzetters,
inmiddels is onze zwager en broer Bart weer thuis. Jullie hebben besloten om de tocht voort te zetten. Wij hebben daar enorm respect voor. Ondanks het verlies en de pijn in jullie harten, geïnspireerd door de nagedachtenis aan Co, het oorspronkelijke plan tot een goed einde proberen te brengen.
Elsche & Dingeman Korf

Students for Students

Allerbeste Fietsers,

Het bericht heeft ons zeer geraakt, verschrikkelijk en onbeschrijvelijk wat jullie overkomen is en wat een moed dat jullie doorgaan. Wij kunnen niets anders typen dan dat we enorm met jullie meeleven en dat we meer dan dagelijks aan jullie denken.
Aan de familie van Co willen we graag onze condoleances geven en ook veel sterkte met het verwerken van deze tragische afloop.

De rest van de fietsers, sta samen sterk. Het doel is het meer dan waard en heel veel succes nog met het voltooien van jullie missie!

Mochten jullie praktische vragen hebben, schroom niet ons te contacten.

Hartelijke en warme groeten,

Chrisje, Bob, Olaf, Tom, Timo, Giselle

Cintha en Jos Aarts

Hallo allemaal
hoorde van Siem dat alle reacties voorgelezen worden dus even een reactie uit Brabant.
Wij wensen jullie allemaal heel veel sterkte en voor diegene die doorgaan dat gaat beslist lukken met de hand van God die nu zeker door Co aangestuurd wordt.
Je zou bijna je geloof verliezen als je denkt hoe kan God dit laten gebeuren maar alles heeft zijn reden hopen we dan. In ieder geval probeer er toch nog van te genieten en dat zal wel lukken want volgens Siem zijn jullie een geweldig team samen.
Groetjes Cintha en Jos Aarts familie van Siem.