FietsenvoorBurkina.reismee.nl

Welkom op het Reislog van Fietsen voor Burkina!

Hallo en welkom opons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze fietstocht. Ons doel is om 150.000 euro in te zamelenvoor onderwijsprojecten in Burkina Faso. Dat hebben we bijna bij elkaar. Help ons om het bedrag rond te krijgen. Wij fietsen het naar Burkina Faso!

Op ons reislog zul jeregelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je waar we de verhalen gepost hebben. Wil je precies weten waar we zijn: de truck heeft apparatuur aan boord om de exacte positie aan te geven. Klik hiervoor op de link 'Zie afgelegde route van de Truck' in derechter kolom. Je weet danaltijd precies waar we onsbevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Meer informatie over ons en de onderwijsprojecten waarvoor we het doen, vind je op onze website www.fietsenvoorburkina.nl

Groetjes,

Fietsers voor Burkina

Reacties

Reacties

Thijmen, Henk en Tjaarda.

Via deze weg willen wij alle fietsers en het team heel veel succes wensen. Zet 'm op, Oma Addy!

Marjan

Broer Co en nicht Martha : nog 1 nachtje slapen en dan is het zover gadan at de grote pedalenreis naar het Goede Doel in Afrika beginnen!
Geweldig, allen heel veel snot (dat is toch wielertaal?) en geen lekke banden toegewenst.
Nou met een eigen truck voor de spullen en kok voor het eten moet het smullen worden geblazen.

Voor álle fietsers naar Burkina Faso héél véél succes, geniet van de landen, de mensen én het onderweg zijn en kom heel terug.

Judith (DWARS, Foreest Medical School)

Jullie zijn vertrokken! Heel veel plezier, lekker fietsen allemaal!

Judith

Tiny

ZUS Martha en NEEF Co
Leuk dat wij jullie treintje nog inhaalden op weg naar huis. 't leek 'n 1 e klas coupétrein. Heel mooi gezicht zo , met z'n allen.
Houw jullie TAAI..!!! Tiny

Charles en Erlinde

Goede reis allemaal!
(Oma) Addy zou niet gaan huilen, maar we zagen toch een paar traantjes...
Geniet van dit bijzondere avontuur!
Charles, Erlinde, Philip en Ramon

Celeste

Heel veel succes gewenst voor de hele groep! Doe voorzichtig en veel plezier. Addy je bent echt super!!
Celeste

Martin Kolbrink

Beste Burkina fietsers,

Ben vandaag helaas niet bij het vertrek aanwezig geweest.Via deze weg wil ik jullie heel veel succes wensen met jullie reis naar Burkina.
Als fietser van de groep fietsen voor onderwijs zal ik jullie met veel plezier volgen via jullie web-site.


Martin Kolbrink
Denekamp

Willemien

Wat een feest, jullie vertrek! Wat een mensen!, En wat een wind tegen op de eerste dag! Allemaal fris aangekomen? Bikkels hoor!
Jullie zijn op het nieuws bij TV Noordholland.
Sterkte morgen!
Willemien

Yvonne

Op Blogspot gezien dat jullie de eerste etappe hebben afgelegd. Slaap lekker allemaal na deze enerverende dag. En morgen gezond weer op!
Als je wil zien wat TV NH van jullie vertrek heeft uitgezonden, kijk op http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=ItemTV&item=57611
Goede reis toppers!
Yvonne

linda

Lieve pap en de andere fietsers,

Wat een mooie ochtend is dit geweest, zoveel mensen, familie en vrienden!!
Had het even moeilijk, dat is ook te zien bij TV NH, maar dat is alleen omdat we zoveel van jullie houden. De kop is eraf!!! Veel plezier morgen, fiets ze!

Dikke kus Linda

ankie

Via deze weg wil ik mijn zus Trudie (en natuurlijk de hele ploeg) heel veel sterkte en succes wensen - ik vindt het fantastisch wat jullie doen en neem mijn petje af. Misschien zien we elkaar als jullie door Spanje komen.

Fiets ze - veel liefs zus

Trudi Meijer

Hallo lieve medefietsters allemaal,'
Zaterdag afscheid van jullie genomen en het was even slikken en raar om jullie te laten gaan. Via Roelofarendsveen(bij Ria d'r zus even gestopt) hebben we toch weer 150 km. gefietst en waren ook om 18.30 uur thuis. Bij Ria en haar man Louis een lekker borreltje genomen op jullie en de reis en genoten j van Louis zijn kookkunst. Om 11.00 uur lagen ook wij uitgeteld in ons bedje. Allemaal goede reis verder en liefs van Trudi en Sjaak

Trudi Meijer

zie hiervoor

MICKELLE

Hierbij wil ik jullie heel veel sterkte wensen en vooral voor mijn dappere moeder Trudi.
Geniet allemaal van deze unieke reiz.

Gitte

Paps Siem...en natuurlijk iedereen die mee gaat. Heel veel succes en vooral.. veel wind mee. Hou het doel voor ogen maar vergeet ook niet te genieten van de reis.

De Houtmannetjes

Hannie

Wat was ik blij dat ik bij het vertrek kon zijn zaterdag ochtend! Niet alleen om 'kokkie' Trudi nog even te omarmen. De indrukwekkende, mooie bijeenkomst in de kerk liet de grote saamhorigheid rond dit projekt zien. Prachtig hoe jullie stap voor stap naar het doel en deze start hebben toegewerkt. Hier is veel moed en doorzettingsvermogen voor nodig. Pet af hoor!!
Ik wens jullie, en natuurlijk vooral vriendin Trudi, een geweldige reis toe!
Ik volg jullie! Veel liefs,
Hannie

Harry Wullings

RTV/NH gaf een mooi beeld van een indrukwekkende start voor de monstertocht. Ik wens jullie allemaal heel veel plezier. Ik volg de reis op de voet via het blog en de site.
Hartelijke groet

Harry

Eel Bosma, Drachten

Bij het lezen van al deze verhalen komt bij mij zo ongeveer alles weer naar boven van onze eerste dagen toen wij, ook op 21 augustus 2006 , uit Bolsward vertrokken voor Ghana.
Veel succes, zet 'm op en als het even moeilijk wordt: verstand op nul en doorfietsen! Later zal blijken dat het een fantastische ervaring is (geweest).
Ik blijf jullie volgen.

cune

Beste allemaal,

Wat een mooi vertek hadden jullie zaterdag & zo te zien zijn jullie aardig op dreef.

Goede reis!

Berichtje voor Addy:
je e-mail = addyperey@hotmail.nl (i.p.v. hotmail.com!!)

Liefs,
Cune

Tiny

Ik zie dat jullie aangekomen zijn op de camping 23 aug. om 16.50 uur.Ik heb jullie ingezoomd gevolgd op de site .erg leuk om te kijken waar jullie zijn.

margreet

Door omstandiheden was ik niet bij het vertrek zaterdag maar wel in gedachten Heel veel sterkte het kaarsje in mijnhuis altaar brandt voor jullie en ik volg op het weblok groet Margreet ook van Dirk

corry

In de drukte bij de kerk zaterdag konden we jullie geen hand geven en succes toewensen.
Bij deze , nog heel veel succes voor iedereen.Maar speciaal voor Kees Z. Cees S. en Herman Z.
groet van Hans en Corry

Lucy Perey

lieve addy stoer van je en heb je op de tv gezien. rtv n-h. Met kort haar, appart want zolang ik je ken heb je lange haren, wens je heel veel kracht om dit doel te bereiken en volg je per dag via de site. lieve groet je zusje lucy.

janet wester

klasse en grote bewondering voor jullie allen.

José vooral jij want je bent een kei, en je huissie is weer lekker schoon. We redden het en jullie zeker te weten ook, duimen doe ik als ik even mijn handen vrij heb. Groetjes van Willem en Janet,

Nelly Kaandorp

Heb geen gelegenheid gehad om bij het afscheid te zijn daarom wil ik jullie allemaal een gezellige fietstocht wensen.Ik leef met jullie mee.Groetjes Nelly Kaandorp

Loes Pilkes-Tervoort

Hey TOPPERS!!

Links en rechts het een en ander gehoord van deze ondernemende tocht. Echt Klasse!! en als ik dan de foto in de uitkijkpost goed bekijk zie ik tot mijn verbazing dat Ria Beemsterboer en neef Fred de Wit ook mee fietsen.

Ik ga jullie volgen, zo'n Site is net een boek elke dag een bladzijde lezen. Geweldig die digitale wereld!! Heel veel succes allemaal!! Lieve groetjes van Loes Pilkes.

Adama+Ditje

hallo burkina-gangers!!
Alweer een dag voorbij: we beginnen jullie nu echt te missen. We volgen jullie reis en zien de truck soms in de winkel staan (boodschappen doen in Leuven bv.). We wensen jullie een heel goede reis, met veel genieten naast al het zware werk! Ik (A.) ben bezig met een massage-opleiding, zodat ik jullie straks onder handen kan nemen! Liefs, fam Ouedraogo

Hubert Perey

Hi Zus Addy: Zet hem op en Irene en ik wish you a very interresting tour. We will follow it on your site. Good luck to you and all the participants in the group for this great goal.
You all stay healthy and God bless you.
Je broer Huub in Brandon , Manitoba Canada

Hola Trudi

Verhaal + foto's via Hannie ontvangen, zeer indrukwekkend. Is doorgestuurd aan "Burkina" leden. Volg jullie zowat van dag tot dag. Geniet van je avontuur en groet uit El Campello en omgeving!
Christine

jose zwiep-perey

Hallo ada Het was geweldig om het te zien op tv.wij kijken iedere dag of er nieuws is,zo zijn wij toch een beetje bij jou en de groep.Een hele goede reis voor jullie allemaal en genieten!!Dikke knuffel je zusje Jose en Rob

gerie koot

Haaiiiii Allemaal.
Ik ben blij te lezen dat de reis goed verloopt.Gaat lekker zo met die campings,maar jullie redden het elke keer weer om alles bij elkaar te krijgen.Ik denk heel veel aan jullie.Met hele gemengde gevoelens,want ik was er aan toe om mee te gaan.Maar goed we moeten nog even wachten.Met de overige groep gaan we elke vrijdagochtend onze conditie op peil houden om jullie niet tot last te zijn straks.Lekker genieten he en hou vooral de humor erin ook als jullie moe worden.
Groetjes gerie.

Marga Zomerdijk

Leuk al die verslagen met een kwinkslag. Houdt de humor er maar in hoor dat is ook leuk voor het thuisfront. Geniet morgen van de vrije dag en nog veel succes en kracht toegewenst. Voor iedereeen een schouderklop en voor Herman een dikke kus en wees maar een beetje lief voor hem dat heeft hij nodig. Alvast bedankt. groetjes Marga.

marietje tebbens

Wat een geweldige prestatie waar jullie mee bezig zijn.
volg het met grote belangstelling . o ja zeg Johan ik heb met Nelleke gesproken en alles gaat prima. dus daarover geen zorgen.
Groeten en sterkte aan allemaal.
Marietje.

Siem en Rieky

Beste mensen
Hier even een berichtje uit Limmen , we volgen jullie met grote intressen en kijken iedere dag uit naar de nieuwe verhalen . Ik hoop dat de diaree isten zich wat beter voelen , en Trudi maak het eten maar flink heet , met pepers , goed tegen de bacteriën wordt er gezegd , maar niet overdrijven natuurlijk anders vallen er gaten in de fietsbroeken . We gaan morgen weer een stukje fietsen , met de groep 120km naar Roelofsaredsveen , ik doe mee voor het afkikken zullen we maar zeggen ,het schijnt morgen heel aardig weer te worden , maar niet zo warm als bij jullie natuurlijk , en we hebben s,morgens weer last van mist ,moest vanmorgen rond tien uur gewoon met licht op rijden om goed gezien te worden . Jullie gaan richting de kust , dat moet toch te merken zijn aan de temperatuur hoop ik Groetjes aan iedereen en blijf goed bij de les wat de veiligheid betreft .

jezus uit uitgeest

hallo gerie en de andere kilometervreters hier komt hij. Wanhopig sleept een verdwaalde toerist zich door de woestijn.Water,water,kreunt hij.Na twee dagen ziet hij opeens een man met een draagbaar winkeltje die dassen verkoopt .Wilt u soms een mooie das kopen? De toerist schud het hoofd en rochelt:Wat moet ik met een das beginnen?Water,water,ik verga van de dorst.Drie dagen later ziethij,half omgekomen van de dorst,een oase.Hij weet hem met grote moeite te bereiken en komt het eerst bij een restaurant dat daar onder de palmen ligt,Drinken,steunt hij in een laatste krachtsinspanning.Dat kan hier zeker,zegt de portier.Maar zonder das mag ik u niet toelaten veel sucses allemaal

je zus uit Uitgeest

hallo gerie en de andere fietsers,gerie nog gefeliciteerd met Lisette .hier komt er weer een hou je vast . Twee mannen praten met elkaar over de invloeden die voor de geboorte op de kinderen kunnen inwerken. Stel je voor ,zegt de een ,mijn vrouw heeft de sage van Castor en Pollux gelezen toen ze zwanger was.Prompt heeft ze een tweeling gekregen. Goeie hemel ,dan staat me wel het nodige te wachten! Mijn vrouw is zwanger en leest Ali Baba en de veertig rovers!.Wat is hij weer leuk he groetjes allemaal tot de volgende

Dean Meijer

Dag oma! Houden de anderen U goed bij? Ik kan al steeds beter staan, en een paar stapjes los lopen. Als U weer thuis bent hoop ik naar U toe te rennen. Ik ben erg trots op U en ook op Trudi Dos. Veel succes, ook aan de andere kanjers op de fiets. Dikke knuffel, Dean

je zus uit uitgeest

hallo gerie en mede fietsers ,alles goed daar hier is er weer een.Een Volendammer en een Engelsman zitten aan tafel.Opeens vraagt de Engelsman :Are you smoking? Nee ,zegt de Volendammer,dat is onze klederdracht .
groetjes van ons allen tot de volgende mop

jezus uit akersloot

hoi gerie en mede fietsers als ik de verhalen zo lees hebben jullie het wel naar de zin . Ik heb ook nog een mop kunnen jullie met zijn alle even lachen. Een man vraagt aan zijn kleine buurjongetje : Wat doet jou vader eigenlijk? Het jongetje antwoord: Die is cellist. De man:"Cellist? Ik wist niet dat je vader aan muziek deed."Jongetje: Dat doet hij ook niet..... Maar voor zijn laatste inbraak heeft hij twee jaar cel gekregen" Groetjes van mij en Piet

jezus uit akersloot

hoi gerie en de mede fietsers vandaag ben ik aan de beurt dus hou je vast. stille indiaan in de auto.Een lange autorit door de eindeloze leegte .De eenzame chauffeur is blij als hij naast de weg een lifter ziet staan. Een oude indiaan stapt in. Veel afleiding heeft hij er echter niet aan , want de indiaan zwijgt urenlang mysterieus.Elk gespreksonderwerp dat de man probeert aan te kaarten strand op stilte.Net als de chauffeur gek wordt van de stilte en liever geen, dan zo"n gezelschap heeft, en de oude chief uit de auto wil zetten, wijst die naar een bruine papieren zak, naast de4 zitting van de chauffeur. "Wat zit daarin?"Ëen fles wijn, gekregen voor mijn vrouw."De indiaan knikt. Ëen goede ruil." tot de volgende keer groetjes uit akersloot

jezus ui akersloot

Hoi Gerie en mede fietsers het is weer tijd voor een mop ik hoop dat jullie er een beetje om kunnen lachen Liefdesverklaring: Ik wil jou . En jij kunt mij krijgen..... En als je me dan hebt.....wil je alleen nog maar naar bed......En je zal sidderen......en zweten......Tot gauw xxxxxxDe griep de groetjes maar weer doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!